Gå til innhold

Golfballterapi :0)

Anbefalte innlegg

Jeg må bare anbefale.. Det er så vondt at jeg begynner faktisk å like det. Skummelt. ;0P

Hele uka har jeg holdt på, mange ganger om dagen. Lagt en golfball på laminatgulvet, og så parkert meg selv, med alle mine nå ti kilo for mye oppå den. På det punktet (punktene) det svir aller mest.

I kombinasjon med å ha barna vekselvis vandrende rundt på meg, bokstavelig talt. Til å ha de store gutta sine albuer langt inn i leverkusen bayern og nyregrus. ¨

Forøvrig har jeg vært rolig og tatt ibux/voltarol. Man har ikke lyst til noe annet etter sånn behandling...

Resultatet er artige blåmerker her og der. Og, muskler som faktisk gir etter! Jai! Til slutt satt jeg med låsning i;tamta raaaa... der jeg har sagt hele tida, og den var jeg hos en gammal kiro jeg har vært hos før med i dag. Han var aldeles enig, knakk den opp og vil ha meg tilbake om en uke.

Fine golfen. Jeg fortsetter å bruke ballen, det gjør mindre og mindre vondt. :0) Og når alt er mye bedre skal jeg begynne å gå tur igjen.

Magen min er også enig, den sier *Grrrrroooaaaahhrfwwweeerrrr bruuummmm suuuhrkel* når jeg trykker på ryggen. Og kneet mitt vil ut av det andre igjen, så jeg er mindre kalvbeint.

Ho ho!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384467-golfballterapi-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så morsom at det fryder meg å lese deg! Dessuten skal jeg lete etter den golfballen vi har et eller annet sted. Jeg har også vondter. (Den med Leverkusen har jeg ikke tenkt på, gitt, enda faren min var en rev med å vri på sånne ord).

Kjør igang. Jeg leste et sted at muskler som har slitt seg ut er som gummistrikk med knute på. Man kan hale og dra i den så mye man vil, den strekker seg, men knuten er der like herlig.

Så da må man ty til grovere metoder!

Bare husk å hvile godt og pass på deg selv etterpå, så kroppen får henta seg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384467-golfballterapi-0/#findComment-3398900
Del på andre sider

Så bra!

Kjæresten min gjør det samme, men tror han bruker noe på størrelse med en tennisball. Teorien er at det skal funke omtrent på samme måte som det Naprapaten gjør.

Og det gjør det. Virker altså. Nest steg i min utstuderte plan (mmmooohahahahhah) er å overtale fysio/lege til å gi meg en kortvarig kur med stereoider. Enten piller eller aller helst en sprøyte rett i ræva så og si. (Jeg kan jo løpe sikk sakk mellom treningsapparatene i kaninkostyme mens de skyter blink hvis det vil hjelpe min sak der...)

Fordi jeg kjenner at de musklene/festene som er affektert (for et fint ord!) har fått det i for lang tid. Min vilje alene og øvelser (i første omgang) vil bare trigge problemet tilbake. (Nok at jeg putter tøy i vaskemaskinen så greier jeg nesten ikke rette meg ut for krampe)

Og SÅ skal vi gjøre alle de øvelsene de vil. Stå på hodet og pruppe i vinkel om de mener det har noe for seg.

*Kvinner meg opp før mandagstimen*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384467-golfballterapi-0/#findComment-3398986
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...