Gå til innhold

Manglende strømregning fra huseier

Anbefalte innlegg

Frøya og Frøya

Hei! Vi leier en bolig der huseier er ansvarlig for strøm. Huseier skal lese av strømmåler og minusmåler og sende regning månedlig. Vi har flere ganger etterlyst regning, men det kommer ikke noen.

Nå har vi ikke fått regning siden i februar... Blir kravet foreldet etter en viss tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384513-manglende-str%C3%B8mregning-fra-huseier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøya og Frøya

Nei.. men om han ikke har betalt så blir vel strømmen kuttet..

Dere bør snakke med forbrukerrådet tenker jeg, om han plutselig kommer med en regning på 20tusen i strøm så er det avtalebrudd..

Regningen er nok betalt i sin helhet, den er bare ikke viderefakturert til oss. Huseier er ett av helseforetakene her i landet. Vi leier av de da min samboer er ansatt der.

Regningen er nok betalt i sin helhet, den er bare ikke viderefakturert til oss. Huseier er ett av helseforetakene her i landet. Vi leier av de da min samboer er ansatt der.

Men når/om den viderefaktureres, så risikerer du å måtte betale summen i sin helhet fra februar. Og avhengig av hvor mye/dyr strøm du bruker, så kan du riskere en ganske fet regning.. Jeg hadde ikke latt det skure og gå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...