Gå til innhold

Vil du ha slange som kjæledyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, tror neppe det blir aktuelt for min del, selv om det sikkert er moro å imponere med en slange i heimen ;)

For et par uker siden traff jeg på de to minste huggormene jeg noen gang har sett... de lå på to ulike steder og var ca 15 cm lange og under 1 cm tykke... Kjempesøte - så søte som hoggormer kan bli altså ;) Det var nesten sånn at jeg følte meg frista til å ta dem med meg hjem, men de to kattene mine blir sprø og gale av bare å lukte på hoggormskinn (et som er tre år gammelt) - så jeg tror neppe det hadde vært en god ide ;)

Aldri i verden om jeg ville hatt en slange som kjæledyr. Har problem med å se dem på TV og i blad/bøker. Avbrøt skogsturen da jeg traff en huggorm.

Håper inderlig det ikke blir lovlig å ha slanger som kjæledyr. Andre eksotiske dyr er OK. Husker en venninne hadde en skilpadde. Vet ikke om faren (sjømann) smuglet den inn, eller om det var lovlig i gamle dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...