Gjest har ikke sett det selv Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Hva synes dere, er programmet farmen noe for en 12 (snart 13) åring å følge med på? Jeg er svært usikker.. ( Går jo litt seint på kvelden men hun vil ta det opp..) 0 Siter
tonie Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg kan ikke se hva som skal være galt med å la en tolvåring følge med på Farmen. Jeg har ingen problemer med å la niåringen min se det hvis det ikke går for sent på kvelden. De er sikkert vitne til mye verre intriger i skolegården:) 0 Siter
Gjest Melis37 Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Min pode på 13 år får se farmen om han vil ser ikke noe galt i det. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Mine barn får se Farmen - nå er de 11 og 13. Hun minste på 8 har lagt seg når den går, så det er ikke aktuelt for henne. De to eldste så serien i fjor eller forfjor (når den gikk sist) også. 0 Siter
Fregnefjes Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Gutten min er 11 år og skal se farmen i år også :-). Men det blir opptak da siden det går så seint. 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg kan ikke se hva som skulle være godt med å la en 12-åring se Farmen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg kan ikke se hva som skulle være godt med å la en 12-åring se Farmen. Har du fulgt med på Farmen? Min tolvåring skal se den - og hun elsket den sist den var på TV, så hun gleder seg stort Det fine med Farmen er at serien gir et innblikk i gårdsdrift i "gamle dager". Intriger blir det sikkert også, men som regel har ikke ungene vondt av å se dette så lenge en voksen sitter sammen med dem og ser - og diskuterer. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. oktober 2012 Skrevet 8. oktober 2012 Regner med guttungen på 11 kommer til å følge med, men når det går 21.40 blir det på opptak. Mener å huske at han så forrige sesong også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.