Gå til innhold

Blokkere bilder på facebook

Anbefalte innlegg

''Husk nå endelig på at det ikke er sikkert du og fysioterapeuten har samme seksuelle kjemi som du og gubben! :P''

Slapp av - det er fint lite seksuelt for min del i det å bli knadd så heftig som en fysioterapeut gjør! *hehe* Og de gangene det føles godt så bare nyter jeg - uten å gi noe uttrykk for det selvfølgelig. ;o)

Skulle selvsagt stå "nyt" og ikke "ny" ;)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

9

• Lillemus

8

• trampetroll

2

• Persille1365381127

1

Mest aktive i denne tråden

''Aha, du snoker for å finne ut om han er for ung for deg? Men Lillemus, du er jo lykkelig med han du har? :)''

Fysioen er gift og har barn og jeg er meget lykkelig særboende og har barn og har ikke tenkt å bytte ut kjæresten mot noen i hele verden! :o) Men det er jo lov til å nyte litt når varme, myke hender stryker på en...? ;o) Nyter ikke fullt så mye når han klemmer og knar og drar og gir meg juling omtrent da! *hehe*

Mulig jeg er treg her, men jeg er fortsatt ikke helt med:) Nyter du de deilige hendene litt ekstra mye når du vet ting om ham som han ikke har fortalt deg selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...