Gjest togli Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 ''Husk nå endelig på at det ikke er sikkert du og fysioterapeuten har samme seksuelle kjemi som du og gubben! :P'' Slapp av - det er fint lite seksuelt for min del i det å bli knadd så heftig som en fysioterapeut gjør! *hehe* Og de gangene det føles godt så bare nyter jeg - uten å gi noe uttrykk for det selvfølgelig. ;o) Skulle selvsagt stå "nyt" og ikke "ny" 0 Siter
tonie Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 ''Aha, du snoker for å finne ut om han er for ung for deg? Men Lillemus, du er jo lykkelig med han du har? :)'' Fysioen er gift og har barn og jeg er meget lykkelig særboende og har barn og har ikke tenkt å bytte ut kjæresten mot noen i hele verden! ) Men det er jo lov til å nyte litt når varme, myke hender stryker på en...? ;o) Nyter ikke fullt så mye når han klemmer og knar og drar og gir meg juling omtrent da! *hehe* Mulig jeg er treg her, men jeg er fortsatt ikke helt med:) Nyter du de deilige hendene litt ekstra mye når du vet ting om ham som han ikke har fortalt deg selv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.