Gå til innhold

Pilledeler gjennom sikkerhetskontrollen?

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger du denne pilledeleren på flyet? Om ikke er det jo bare å pakke den i bagasjen som ikke er håndbaggasje.

Om 1/2 pille trengs på flyet kan vel denne deles hjemme å tas med på et vis.

For å slippe ekstra problemer.

Jeg pakker iallefall aldri "tvilsomme" ting i håndbaggasjen.

God tur :-)

Fortsetter under...

''Jeg har også med et eget dokument når jeg reiser med B-preparater. Før kostet dette dokumentet kr. 60. Nå tror jeg det er gratis.''

Her dreier det seg om betablokkere og det er vel ikke noe man trenger attest for? Håper jeg... Vi reiser i morra tidlig... Jeg skulle spørre på apoteket, men det har jeg selvfølgelig helt glemt!

''Her dreier det seg om betablokkere og det er vel ikke noe man trenger attest for? Håper jeg...''

Betablokkere her også. Vi bruker det begge to, og har reist til utlandet flere ganger uten attest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...