Gå til innhold

lang regnfrakk

Gjest Fins ikke dårlig vær, bare klær, sies det?

Anbefalte innlegg

Etter den siste tids, iallefall her hos oss, heftige regnvær, har jeg bestemt meg for at jeg vi lha en regnfrakk. Og en lang en, ikke sånn som stopper midt på låret, men helst gå til knærne. Jeg har en valp i huset og flyr turer med hunden i tide og utide, og er avhengig av å kunne slenge på meg noe regntett og komme meg ut, uten å styre med fullt regntøy. Her i min lille by sentralt på Østlandet finner jeg ikke noe. Er det noen som vet hvor de har noe sånt, og som ikke skal koste en formue? Tar gjerne i mot tips på butikker, gjerne Oslo. Siden jeg er Litt størrre enn standardstørrelse (48/50) kan jeg heller ikke bare bestille på nett, men må nesten prøve.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384964-lang-regnfrakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke svar på spørsmålet ditt, men hvorfor ikke bruke regnbukse?

''hvorfor ikke bruke regnbukse?

''

Fordi jeg har en valp, som ofte må ut sånn med en gang. Da har jeg ikke tid til å styre med regnbukse og jakke. Da er det ofte bare å dra med seg i fart å komme seg ut. Da er det veldig praktisk med en regnfrakk som man kan dra på seg mens man kommer seg ut døra. Og har jeg en lang regnfrakk slipper jeg å bli våt på buksene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384964-lang-regnfrakk/#findComment-3404534
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...