Gå til innhold

Gir du til innsamlingsaksjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg. De som står bak den tjener en forume, og jeg vil ikke støtte dem.

Skrevet

Jeg gir hvis det er anerkjente seriøse organisasjoner som står bak. Skal selvsagt gi til Amnesty i morgen, skal gå med bøsse også.

Skrevet

Man bør selvsagt være litt kritisk til hvem man gir og hvordan, men samtidig er det logisk at dersom en organisasjon skal kunne eksistere, så må endel av pengene gå til de som jobber i organisasjonen. Hvis alle hadde tenkt som deg, så hadde iallefall ingen fått hjelp.... Amnesty gjør utrolig mye bra for mange mennesker!

Skrevet

Siden pengene går til Amnesty gir jeg selvsagt!

Skrevet

''Det gjør ikke jeg. De som står bak den tjener en forume, og jeg vil ikke støtte dem. – Bootsi''

Selvsagt gir jeg til Amnesty International, og til andre organisasjoner.

At de "tjener en formue" er direkte løgn, men selvsagt skal folk som jobber med fundraising som jobb ha betalt en ordentlig lønn.

Både fordi de gjør noe av det mest verdifulle man kan gjøre (hjelpe folk i nød), men også fordi de også har banklån som skal betales, som de fleste andre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jada:-)

Synes som oftest tv - aksjonene har støttet bra organisasjoner og gir som regel litt, så også årets som går til Amnesty.

Skrevet

Synes som oftest tv - aksjonene har støttet bra organisasjoner og gir som regel litt, så også årets som går til Amnesty.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Det var da fælt så ivrig jeg ble da, så mye gir jeg da ikke...

Sorry spamming :-D

Gjest karinenr
Skrevet

50-100 kr. Gir til andre formål fast. Hvor stort beløp man gir eller om en er bøssebærer sier faktisk lite om en som person, da en kan være langt mer støttende uten at det er synlig ellers.

Gjest sangsol
Skrevet

Ja, det er ikke hvert år det ringer noen på døra hos oss under denne aksjonsdagen. Men jeg pleier ringe et telefonnummer for å gi min støtte (de pleier oppgi telefonnummer på TV). Noen år har vi allerede gitt over telefon, og så dukker noen opp. De årene ender vi med å gi mest :)

Skrevet

Nja... Det kommer an på hvem/hva pengene går til. Vi har to organisasjoner som vi støtter fast (månedlige beløp), og jeg gir 500 kr til Frelsesarmeen før jul. Det er egentlig nok, synes jeg.

Skrevet

tror det må bli 11 kr -det er det jeg har i cash. Har jo aldri penger lenger.

Skrevet

Nja... Det kommer an på hvem/hva pengene går til. Vi har to organisasjoner som vi støtter fast (månedlige beløp), og jeg gir 500 kr til Frelsesarmeen før jul. Det er egentlig nok, synes jeg.

Hvem pengene går til? Du må jo være bevistløs om du ikke vet at det er Amnisty International?

Skrevet

Jeg pleier å gi til tv-aksjonen, ja.

Ellers gir jeg til sos-barnebyer. - men det er ikke innsamlingsaksjon...

Skrevet

De som mottar pengene kjører rundt i flotte biler som Range Rover, mens folkene sulter. Jeg har mistet all tiltro til de som samler inn penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...