Gå til innhold

basseng og det månedlige

Anbefalte innlegg

Gjest voksen-svømmer

Jeg har akkurat startet svømme i voksen og fruktbar alder.

Så kom jeg til det månedlige da.... og unngikk basseng. Men kan man bade i basseng med tapong? Eller kan den lekke?

Enn rett før mens, om man spotter litt- men ikke blør. Hva da? Tapong i tørr skjede? Unngå basseng? Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385004-basseng-og-det-m%C3%A5nedlige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg funker det ikke å bade med tampong, tråden suger vann og tampongen funker som en svamp. Om den ytterste enden av tampongen (den enden tråden sitter i) smøres inn med vaselin trekker den ikke vann på samme måte. Allikevel ville jeg nok droppet svømming de første 2-3 dagene om du har store blødninger.

Annonse

Sørg for at du bruker en tampong som er stor nok, så tror jeg du skal være rimelig trygg.. bruk svart badebukse ;)

Hvis du bare spotter, så tror jeg ikke det er noe problem i basseng uansett? Kommer selvsagt an på hvor mye det er snakk om...

Fysj og æsj... :-(

Sett inn ny tampong før du skal i bassenget, og skift den rett etterpå.

Om du vanligvis ikke lekker når du bruker tampong gjør du ikke det i bassenget heller. Om du pleier å lekke bruker du en størrelse større når du skal bade.

Man bader ikke uten tampong selv om man "bare"! spotter. Da bruker man heller tampong av minste størrelse.

Tørr skjede: Ikke noe problem. Slikk litt på tampongen og fingeren før du setter den inn. Det fungerer som glidemiddel, men hindrer ikke tampongen å trekke inn blodet.

Fysj og æsj... :-(

Det avhenger vel litt av hvor store mengder det er snakk om ;) I mitt hode betyr spotting at det er en såvidt synlig blodflekk i trusa, og hvorfor er dette verre enn f.eks. utflod når man bader i basseng? Nå fikk jeg nesten lyst å si æsj jeg også *hehe*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...