Gjest Bare gutter jeg da Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg skal kjøpe julegaver til 2 jenter som er 11 og 12 år.Noen tips? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Smykke-perler, tegnesaker, sminke, dill i forhold til en popgruppe eller artist de liker (Justin Bieber?), gode vinterhansker, en stilig lue, film, bok... 0 Siter
Gjest min 11 åring ville blitt glad for Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Bøker (med byttelapp), gavekort på i-tunes, fine skjerf.. 0 Siter
caprice Skrevet 25. oktober 2012 Skrevet 25. oktober 2012 Smykke-perler, tegnesaker, sminke, dill i forhold til en popgruppe eller artist de liker (Justin Bieber?), gode vinterhansker, en stilig lue, film, bok... Om jentene (som mange andre i den alderen) feks digger Justin Bieber vil sengetøy, håndkle t-skjorte etc slå an. Vi kjøpte sengetøy på OBS til 200,- (men det var i juni). Har sett de har Bieber effekter også på WOW og KID (eller var det Princess?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.