Gå til innhold

Flytting.

Anbefalte innlegg

Gjest Melis37
Skrevet

Jeg har et spørsmål. Jeg kommer til på nyåret,å flytte inn til poden sin far,vi har vært fra hverandre siden 2003,men er gode venner og bare det!

Saken er at jeg og poden vil,flytte dit for en periode,da denne leiligheten vi bor i,ikke holder mål og at vi vil flytte nærmere skolen min sønn går på. Jeg er på visninger,men det er mange om benet og det er dyrt,derfor har vi ikke funnet noe enda.

Har 2 mnd oppsigelse,så sier opp denne leiligheten jeg har nå den 1 des.

Men siden vi skal bo hos barnets far,hvordan skal jeg gjøre det med barnetrygden jeg får? skal jeg si i fra på NAV at jeg en periode bor der til vi finner noe annet,så jeg ikke får smekk og må betale tilbake?

Skrevet

''Men siden vi skal bo hos barnets far,hvordan skal jeg gjøre det med barnetrygden jeg får? skal jeg si i fra på NAV at jeg en periode bor der til vi finner noe annet,så jeg ikke får smekk og må betale tilbake?''

Er det noe å lure på...?

Skrevet

Du skal selvfølgelig spille med åpne kort og si i i fra til NAV skriftlig, så har du ditt på det tørre uansett hvordan de velger å forholde seg til dette.

Gjest Melis37
Skrevet

''Men siden vi skal bo hos barnets far,hvordan skal jeg gjøre det med barnetrygden jeg får? skal jeg si i fra på NAV at jeg en periode bor der til vi finner noe annet,så jeg ikke får smekk og må betale tilbake?''

Er det noe å lure på...?

Neida jeg skal selvfølgelig si i fra til NAV,men noen kunne feks ha kommet med et forslag om : Gjør om adressen din til en gammel bestemor og lat som om du bor der ;o)

Skrevet

Neida jeg skal selvfølgelig si i fra til NAV,men noen kunne feks ha kommet med et forslag om : Gjør om adressen din til en gammel bestemor og lat som om du bor der ;o)

''Neida jeg skal selvfølgelig si i fra til NAV,men noen kunne feks ha kommet med et forslag om : Gjør om adressen din til en gammel bestemor og lat som om du bor der ;o)''

Og da hadde du gjort det? ;-)

Gjest Melis37
Skrevet

''Neida jeg skal selvfølgelig si i fra til NAV,men noen kunne feks ha kommet med et forslag om : Gjør om adressen din til en gammel bestemor og lat som om du bor der ;o)''

Og da hadde du gjort det? ;-)

Hehe,nei jeg hadde ikke gjort det,skrev det bare for å presisere at det finnes mange måter :D

Men jeg skal ta den ærlige veien :)

Skrevet

Hehe,nei jeg hadde ikke gjort det,skrev det bare for å presisere at det finnes mange måter :D

Men jeg skal ta den ærlige veien :)

''Hehe,nei jeg hadde ikke gjort det,skrev det bare for å presisere at det finnes mange måter :D

Men jeg skal ta den ærlige veien :)''

Gjør det du, så får det bli opp til NAV hvordan de forholder seg til det. Det kan jo hende du får beholde barnetrygden også. :-)

Gjest Hilsen skattebetaler
Skrevet

Selvfølgelig skal du si i fra til NAV!

Gjest Melis37
Skrevet

Selvfølgelig skal du si i fra til NAV!

Jadaaaa skal det da selvfølgelig.

Gjest Hilsen skattebetaler
Skrevet

Jadaaaa skal det da selvfølgelig.

Men hvorfor spør du da? Hvis det var planen å være ærlig?

Gjest Melis37
Skrevet

Men hvorfor spør du da? Hvis det var planen å være ærlig?

Jeg har hatt så mye i tankene,at jeg ordla meg feil. Det jeg mente å spørre om,ser jeg nå er om man bare sier i fra til NAV eller skriver et skriv? Men skriv er vel best?

Skrevet

Jeg har hatt så mye i tankene,at jeg ordla meg feil. Det jeg mente å spørre om,ser jeg nå er om man bare sier i fra til NAV eller skriver et skriv? Men skriv er vel best?

Det er da vel bare å spørre på nav om det holder at du sier i fra eller om de vil ha det skriftlig. Høres nå ikke ut som om du med spm om smekk på fingrene mente at det var dette som var spm.

Gjest takk for meg
Skrevet

I løpet av en tråd klarer du å spørre om du skal si fra, påstå at det ikke var det som var spm og håpe på at noen kommer med et forslag til hvordan du skal lure deg unna. Du er manipulerende.

Skrevet

Jeg syns du skal oppgi adressen til en gammel bestemor og late som du bor der:-)

Gjest Melis37
Skrevet

I løpet av en tråd klarer du å spørre om du skal si fra, påstå at det ikke var det som var spm og håpe på at noen kommer med et forslag til hvordan du skal lure deg unna. Du er manipulerende.

Ja jeg er nok manipulerende,slem og spiser sånne som deg, til frokost. Takk for meg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...