Gjest Ta en test til? Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg skulle ha mens for 10 dager siden men det virker ikke som om den kommer. Tok en graviditettest i dag og den var negativ. Jeg er 38 år og har 2 barn. Kan det være overgangsalderen ? 0 Siter
laban Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Hvis testen var tydelig negativ og du fulgte bruksanvisningen, er du nok ikke gravid. Det er ikke unormalt at mensen begynner å rote litt med dagene når man er +/- 40 år, men den kan jo også forskyves litt som en engangshendelse. Det kan likevel være lenge til overgangsalderen. 0 Siter
Gjest Ta en test til? Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Hvis testen var tydelig negativ og du fulgte bruksanvisningen, er du nok ikke gravid. Det er ikke unormalt at mensen begynner å rote litt med dagene når man er +/- 40 år, men den kan jo også forskyves litt som en engangshendelse. Det kan likevel være lenge til overgangsalderen. Ja jeg tror det ble riktig. Det kom fram en strek og det betydde ikke gravid. Litt uvant dette pga den har kommet presis hver gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.