Gå til innhold

Pilspiss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha - jeg tenkte dette var et sånt meningsløst innlegg, så bare såvidt jeg leste det - leste overskriften som Pils-piss ;-)

Morsomt å ha noe sånt :-)

Skrevet

Tok litt tid før jeg skjønte hva dette var, jeg leste pils-piss.....

Skrevet

Haha - jeg tenkte dette var et sånt meningsløst innlegg, så bare såvidt jeg leste det - leste overskriften som Pils-piss ;-)

Det gjorde jeg også, det gikk litt tid før jeg skjønte hva det var snakk om.

Skrevet

Trodde og det var pils-piss.

Skrevet

Det gjorde jeg også, det gikk litt tid før jeg skjønte hva det var snakk om.

Haha, det sier noe om alle de rare innleggene her at flere tolker et normalt ord som pilspiss slik :-)

Skrevet

Jeg leste pilspiss og trodde det var noen som skulle begynne å skyte pil og bue, og lurte på hvor man fikk kjøpt pilspisser.

Skrevet

Trodde og det var pils-piss.

''Trodde og det var pils-piss.''

Nå blei jeg letta, leste også pils-piss og følte meg lite smart ;) Spurte Vesla nå "Hva står det her?"og ho svarte "Pil-spiss, hvordan det?"

Skrevet

''Trodde og det var pils-piss.''

Nå blei jeg letta, leste også pils-piss og følte meg lite smart ;) Spurte Vesla nå "Hva står det her?"og ho svarte "Pil-spiss, hvordan det?"

Hehe :-)

Voksne folk tenker sånn.

Skrevet

Samme her, jeg trodde også det var rølpeinnlegg om pils-piss... *hehe*

Skrevet

Jeg også! haha

Skrevet

Og jeg som vanligvis er flink til å misforstå ting er visst omtrent den eneste som leser pil-spiss:)

Skrevet

Samme her :D

Skrevet

Og jeg som vanligvis er flink til å misforstå ting er visst omtrent den eneste som leser pil-spiss:)

''Og jeg som vanligvis er flink til å misforstå ting er visst omtrent den eneste som leser pil-spiss:)''

Neida, jeg leste det også innenfor "normalspråkvarianten". Men det er jo interessantå se hvor mange som tolket ordet annerledes ;-)

Skrevet

Hehe, du er snart den eneste som har lest rett.

Skrevet

Jeg leste pil-spiss med en gang!

Skrevet

Ja, hva er det med oss tro:-)

Mer pils enn piler i tilværelsen kanskje? Og lørdag og greier og vettu ;-)

Skrevet

Mer pils enn piler i tilværelsen kanskje? Og lørdag og greier og vettu ;-)

Hehe,ja kanskje det, men jeg drikker nesten ikke, så jeg kan ikke skylde på det heller.

Skrevet

Hehe,ja kanskje det, men jeg drikker nesten ikke, så jeg kan ikke skylde på det heller.

Disse avholdsfolka har det med å bli like opphengt i den fæle alkoholen som kristenfolket blir i sex! Du ser et uskyldig lite ord som pilspiss, og bing, så har du gjort det alkoholholdig. Ta deg et glass vin på lørdagskvelden, du. Vi dømmer deg ikke;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...