Gå til innhold

Hvilken av disse syns dere er penest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linkene viste samme fronter! Her er eksempel på den andre. Det er snakk om både skuffer og skapdører da.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99867403/#/S09867412

Jeg liker ikke eik. Eller tre i det hele tatt, ikke akkurat nå. Hadde gått for grått.

Godt poeng. Takk for påminnelsen. Jeg syns det er penere med profiler, men det du sier må jeg virkelig tenke over.

Jeg synes det er mye finere med profiler. De flate dørene minner meg om gamle OBOS-kjøkken fra 30-40 år tilbake. De har jeg byttet ut fire ganger hver gang jeg har flyttet inn i en ny leilighet.

Gjest Hulderen

Godt poeng. Takk for påminnelsen. Jeg syns det er penere med profiler, men det du sier må jeg virkelig tenke over.

Jeg er enig med Dorthe. Det er mye penere med profiler. Og jeg skjønner ikke argumentet med at det samler skitt. Hvor grisete har dere tenkt å være?

Et vennepar av meg har røde, profilerte fronter. Meget pent, og de har hatt det i enårrekke uten å gå lei. Fargen er mørkerød, ikke skrikende.

Annonse

Linkene viste samme fronter! Her er eksempel på den andre. Det er snakk om både skuffer og skapdører da.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99867403/#/S09867412

Hva slags farge ville du anbefale da? (det ligger flere utvalg hvis man trykker på en av linkene høyere opp).

Du skriver at du har hvitt kjøkken med svarte benkeplater...? Da får jeg ikke disse dørene til å stemme. Jeg ville gått for hvitt, svart eller grått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...