Gå til innhold

Starte butikk med gjeld og lite egenkapital..

Anbefalte innlegg

Er dette mulig?

Da tenker jeg på sånn gjeld som er gått til inkasso og som er under nedbetaling..

Eller finns det noen håp for gjeldsofre med tilskudd og sånt for å kunne starte butikk/firma? Tenker på feks Innovasjon Norge el.. Finner liksom ikke noe konkret om akkurat dette..

Fortsetter under...

Du vil neppe ha en høy stjerne hos långivere. Vil forundre meg om Inovasjon Norge ikke vektlegger kridittverdighet i sin vurdering. Har du en veldig god idé hjelper det selvfølgelig.

Også viktig med en god forretningsplan og å kunne dokumentere fornutige økonomiske forutsetninger.

Størst muligheter har du om du klarer å begynne i det små og bygge opp kapitalen i firmaet gradvis.

mvh

Annonse

Jamen kjære vene..!

Er vel ingen som sier at det er meg dette dreier seg om!?

Det er da ikke så rart at vi trodde det var deg selv det var snakk om? Du har jo ikke akkurat understreket at det ikke er deg det dreier seg om i innlegget ditt og da er det jo naturlig å gå ut i fra det.

Gjest Nickløsheletida

Jamen kjære vene..!

Er vel ingen som sier at det er meg dette dreier seg om!?

''Jamen kjære vene..!

Er vel ingen som sier at det er meg dette dreier seg om!?''

Jamen kjære vene..!

Er vel ingen som har sagt at vi har synske evner!?

Ja det er fullt mulig, men ikke spesielt lurt. Innovasjon Norge legger ikke vekt på personlig kredibilitet, men stor vekt på prosjektets kredibilitet og inntjeningspotensial. Dette må selvfølgelig dokumenteres. Her kan du lese mer om INs støtte og låneordninger: http://www.innovasjonnorge.no/Finansiering/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...