Gå til innhold

Avfall fra toalett over i dusj? :-/

Anbefalte innlegg

Gjest Skittenren

Det var lyder og litt lukt som fikk meg litt mistenksom og etter å ha åpnet dusjsluk/vannlåsen etter å ha trukket i snoren på toalettet, så fikk jeg bekreftet det jeg mistenkte. Avfalll fra toalettet hadde lagt seg nede i dusjsluken.

Skal det være sånn?!

Og hvis (forhåpentligvis) ikke. Hva kan dette komme av? Kan feks hovedavløpet være tett?

Har skyllet med plumbo og spylt med kraftig vannstråle i sluken i dusjen sånn for sikkerhetsskyld, men nytt avfall havner her nesten hver gang jeg trekker ned i toalettet.

Må rørleggeren åpne hele gulvet om det viser seg at hovedavløpet (mellom toalett, vask og dusj) er tett?

For 2-3 måneder siden klarte jeg (utrolig nok) å spyle ned en liten plastpose ved en glipp. Siden det gikk så lang tid uten problemer og tegn til tette rør, tenkte jeg det hadde gått fint, men kanskje det har tettet seg litt likevel på et vis og det er derfor vannet fra toalettet renner over i dusj?

Tviler ihvertfall på at det skal være sånn? Det er jo rett og slett litt ekkelt å tenke på at det kan ligge skitt fra toalettet og fordampe under bena mine i dusjen.. :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385565-avfall-fra-toalett-over-i-dusj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...