Gå til innhold

Krstne forfølges

Gjest enden ersikkert nær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Nord og ned

14

• hidi, the scorpion

4

• christensen1365381166

3

Mest aktive i denne tråden

''Kristne forfølges verre enn noen gang. Grusomt!

http://www.document.no/2012/02/aldri-sett-verre-forfolgelser/ – enden ersikkert nær''

Enden din er så nær at du sitter på den!

I tillegg så siterer du artikler fra ABBs gamle "hang out".

Tenkte meg det Sør. Du er en feiging!! Og du vet hvorfor selv.

http://www.document.no/2012/02/aldri-sett-verre-forfolgelser/ – enden ersikkert nær''

Hva skulle dette ha med ABB å gjøre? Du er ekstrem!

''I tillegg så siterer du artikler fra ABBs gamle "hang out".''

Komplett irrelevant. Breivik skrev på en drøss ulike forum inkludert VGD, der du selv la igjen mer enn 7000 skabbete innlegg før du ble hivd ut.

Tenkte meg det Sør. Du er en feiging!! Og du vet hvorfor selv.

Hva forventet du deg? menneskelig lidelse, uansett hvor ille, har aldri gjort det minste inntrykk på denne mannen så lenge det dreier seg om kristne, jødiske skolebarn, menn, eller folk på høyresiden av politikken.

Annonse

Gjest enden er sikkert nær

Hva forventet du deg? menneskelig lidelse, uansett hvor ille, har aldri gjort det minste inntrykk på denne mannen så lenge det dreier seg om kristne, jødiske skolebarn, menn, eller folk på høyresiden av politikken.

Er enig med deg. Han har avslørt seg for lengst.

Mer ralling og flåsing fra deg. Som vanlig.

Gjest old lady

''Tenkte meg det Sør. Du er en feiging!! Og du vet hvorfor selv. – enden ersikkert nær''

Nuvel, det er du, ikke jeg, som siterer fra en side for ekstremister.

''som siterer fra en side for ekstremister.''

For noe sludder. Man er ikke ekstrem fordi man ligger til høyre for AP.

''som siterer fra en side for ekstremister.''

For noe sludder. Man er ikke ekstrem fordi man ligger til høyre for AP.

''For noe sludder. Man er ikke ekstrem fordi man ligger til høyre for AP. – old lady''

Det er så greit når du demonstrerer for alle at du ikke har noe annet enn stråmannsargumentasjon å komme med. Takk.

Du vet, selvsagt, at ingen har påstått det du skriver. Du har bare ikke noe annet å skrive.

Annonse

''Tenkte meg det Sør. Du er en feiging!! Og du vet hvorfor selv. – enden ersikkert nær''

Nuvel, det er du, ikke jeg, som siterer fra en side for ekstremister.

Akkuratt. Så all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme? Du er bare ikke sann.

Akkuratt. Så all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme? Du er bare ikke sann.

''Akkuratt. Så all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme? Du er bare ikke sann. – enden er sikkert nær''

Jaha?

Kan du vise hvor jeg påstår at "all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme", eller er du igjen redusert til løgn, fordi du ikke har argumenter?

Det er selvsagt galt at kristne forfølges, akkurat som det er galt at muslimer, jøder, romfolk, homofile, alenemødre, trygdebrukere, og andre forfølges.

''Akkuratt. Så all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme? Du er bare ikke sann. – enden er sikkert nær''

Jaha?

Kan du vise hvor jeg påstår at "all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme", eller er du igjen redusert til løgn, fordi du ikke har argumenter?

Det er selvsagt galt at kristne forfølges, akkurat som det er galt at muslimer, jøder, romfolk, homofile, alenemødre, trygdebrukere, og andre forfølges.

Så det er fordi du tar forfølgelse av kristne på alvor at du saboterer denne tråden med usakligheter, ralling og reint pisspreik?

Jaha?

Kristenforfølgelsen er et alvorlig økende problem ute i verden. Men det er vel deg rivende likegyldig kanskje? Eller våger du ikke si særlig mot det kanskje? Om du er en feiging eller en iskald person er ikke godt å si.

Kristenforfølgelsen er et alvorlig økende problem ute i verden. Men det er vel deg rivende likegyldig kanskje? Eller våger du ikke si særlig mot det kanskje? Om du er en feiging eller en iskald person er ikke godt å si.

Du "glemte" å svare på:

''Sør: Kan du vise hvor jeg påstår at "all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme", eller er du igjen redusert til løgn, fordi du ikke har argumenter?''

I stedet presterer du å skrive:

''Enden: Kristenforfølgelsen er et alvorlig økende problem ute i verden. Men det er vel deg rivende likegyldig kanskje? Eller våger du ikke si særlig mot det kanskje? Om du er en feiging eller en iskald person er ikke godt å si.''

Klarte du ikke lese det jeg skrev i forrige innlegg?

''Sør: Det er selvsagt galt at kristne forfølges, akkurat som det er galt at muslimer, jøder, romfolk, homofile, alenemødre, trygdebrukere, og andre forfølges.''

Hint: Forsøk å les det langsomt.

Mannen er 100% moralsk avstmpet, og driter fullstendig i liv og helse hos personer og grupper han mener har fortjent å lide, herunder kristne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...