Gå til innhold

Krstne forfølges

Gjest enden ersikkert nær

Anbefalte innlegg

Du "glemte" å svare på:

''Sør: Kan du vise hvor jeg påstår at "all informasjon om tortur av kristne er altså ekstremisme", eller er du igjen redusert til løgn, fordi du ikke har argumenter?''

I stedet presterer du å skrive:

''Enden: Kristenforfølgelsen er et alvorlig økende problem ute i verden. Men det er vel deg rivende likegyldig kanskje? Eller våger du ikke si særlig mot det kanskje? Om du er en feiging eller en iskald person er ikke godt å si.''

Klarte du ikke lese det jeg skrev i forrige innlegg?

''Sør: Det er selvsagt galt at kristne forfølges, akkurat som det er galt at muslimer, jøder, romfolk, homofile, alenemødre, trygdebrukere, og andre forfølges.''

Hint: Forsøk å les det langsomt.

Så det er fordi du tar overgrep mot kristne i Nigeria på alvor at du fokuserte på trådstarters rompehull i ditt første innlegg?

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Nord og ned

14

• hidi, the scorpion

4

• christensen1365381166

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest enden er sikkert nær

''Tenkte meg det Sør. Du er en feiging!! Og du vet hvorfor selv. – enden ersikkert nær''

Nuvel, det er du, ikke jeg, som siterer fra en side for ekstremister.

Hvorfor skulle siden bare være for ekstremister??

Den informerer om svært alvorlig forfølgelse i Nigeria, som du ikke vil skal få oppmerksomhet.

Ikke bare blir de drept, plyndret og voldtatt. De får heller ikke noe beskyttelse omtrent. Som det står:

" Vi har vandret rundt i ruinene av nedbrente kirker og sett hvordan islamistene har herjet med de kristne. De har ikke våpen å forsvare seg med, de får lite eller ingen politibeskyttelse, og de er opplært til ikke å gjengjelde ondt med ondt, men vise kjærlighet til forfølgerne. Det gjør dem til ganske enkle mål for voldelige angrep, sier Dittmann."

Dette vil du altså ikke skal få oppmerksomhet. Det sier veldig mye om deg Sør.

Hvorfor skulle siden bare være for ekstremister??

Den informerer om svært alvorlig forfølgelse i Nigeria, som du ikke vil skal få oppmerksomhet.

Ikke bare blir de drept, plyndret og voldtatt. De får heller ikke noe beskyttelse omtrent. Som det står:

" Vi har vandret rundt i ruinene av nedbrente kirker og sett hvordan islamistene har herjet med de kristne. De har ikke våpen å forsvare seg med, de får lite eller ingen politibeskyttelse, og de er opplært til ikke å gjengjelde ondt med ondt, men vise kjærlighet til forfølgerne. Det gjør dem til ganske enkle mål for voldelige angrep, sier Dittmann."

Dette vil du altså ikke skal få oppmerksomhet. Det sier veldig mye om deg Sør.

Jeg ser ikke at du har skrevet noe om LRAs herjinger...

Hvorfor ikke?

Fordi det ikke var naturlig å trekke det inn her.

Men selvsvagt like grusomt uansett hvem som blir torturert for sin tro.

''Fordi det ikke var naturlig å trekke det inn her. Men selvsvagt like grusomt uansett hvem som blir torturert for sin tro. – enden er sikkert nær''

Nettopp - og for å minne deg på det jeg skrev helt i begynnelsen:

''Det er selvsagt galt at kristne forfølges, akkurat som det er galt at muslimer, jøder, romfolk, homofile, alenemødre, trygdebrukere, og andre forfølges.''

Så helt hvorfor du fremstiller det annerledes vet jeg ikke...

=====

Nettsiden "dokument.no", derimot, er som å sjekke Tore Tveits nettsider om jøder, osv. Det er en side med ekstremister, for ekstremister - og det er klinkede klart fra det som står der, og de som skriver der.

Og derfor min kildekritikk.

''Fordi det ikke var naturlig å trekke det inn her. Men selvsvagt like grusomt uansett hvem som blir torturert for sin tro. – enden er sikkert nær''

''Det er selvsagt galt at kristne forfølges, akkurat som det er galt at muslimer, jøder, romfolk, homofile, alenemødre, trygdebrukere, og andre forfølges.''

=====

Nettsiden "dokument.no", derimot, er som å sjekke Tore Tveits nettsider om jøder, osv. Det er en side med ekstremister, for ekstremister - og det er klinkede klart fra det som står der, og de som skriver der.

I hvilken ende skal man begynne å påpeke alle løgnene du fremsetter her?

''Nettopp - og for å minne deg på det jeg skrev helt i begynnelsen:''

LØGN. Dett er hva du skrev i begynnelsen:''Enden din er så nær at du sitter på den!''

Rompepreik. Sitiatet du kommer drasene med ble skrevet et kvart døgn senere, etter å ha blitt presset på din skabbete umoral.

''Nettsiden "dokument.no", derimot, er som å sjekke Tore Tveits nettsider om jøder, osv. Det er en side med ekstremister, for ekstremister''

LØGN. Tore Tvedt har aldri skrevet ett eneste innlegg på document.no, og siten er så fjernt fra nazistisk/ekstremistisk som det går an å komme. Da bortsett fra i øynene til rabiate venstreekstremister som deg.

Annonse

Gjest enden ersikkert nær

=====

Du skriver: " Nettsiden "dokument.no", derimot, er som å sjekke Tore Tveits nettsider om jøder, osv. Det er en side med ekstremister, for ekstremister - og det er klinkede klart fra det som står der, og de som skriver der."

Dette er en tom påstand som ikke stemmer.

Du skriver: " Nettsiden "dokument.no", derimot, er som å sjekke Tore Tveits nettsider om jøder, osv. Det er en side med ekstremister, for ekstremister - og det er klinkede klart fra det som står der, og de som skriver der."

''Dette er en tom påstand som ikke stemmer.''

LOL. ja selvsagt. Sør er en ytterliggående blitzer/venstreekstremist med forkjærlighet for totalitære politiske systemer, spesielt islamisme, og kan følgelig ikke sette merkelapp på andre i det hele tatt.

''Dette er en tom påstand som ikke stemmer. – enden ersikkert nær''

Det er absolutt en påstand som stemmer. Det er et av hovedstedene til både ABB og Fjordman, samt andre av samme ilk.

Dokument.no har til og med opprettet en egen mappe/fil med alt det ABB skrev.

''Dette er en tom påstand som ikke stemmer. – enden ersikkert nær''

Det er absolutt en påstand som stemmer. Det er et av hovedstedene til både ABB og Fjordman, samt andre av samme ilk.

Dokument.no har til og med opprettet en egen mappe/fil med alt det ABB skrev.

''Det er et av hovedstedene til både ABB''

Og Lacoste er favorittplagget hans.Skal direktøren deres skytes av den grunn?

Fjordman har forøvrig aldri gjort en katt fortred. Hva har han med ABB å gjøre?

Du er så usaklig at det er en gru!

hidi, the scorpion

''Tenkte meg det Sør. Du er en feiging!! Og du vet hvorfor selv. – enden ersikkert nær''

Nuvel, det er du, ikke jeg, som siterer fra en side for ekstremister.

Kjempefestlig...Dah!

"Intet nytt under solen".

Dere oppfører dere som barnehagebarn; "Jeg har rett!" "Nei, _jeg_ har mer rett!"

Ønsker dere virkelig å fremstå så barnslige?

Noen som har masse dautid ihvertfall:(

Gjest Nickløsheletida

Kjempefestlig...Dah!

Dere oppfører dere som barnehagebarn; "Jeg har rett!" "Nei, _jeg_ har mer rett!"

De to er dols ekstremister.

Kjempefestlig...Dah!

Et lite poeng: Jeg har da ikke skrevet ett eneste innlegg til ham.

At han kontinuerlig skriver til meg kan jeg ikke gjøre noe med. Det sier mer om ham enn om meg.

Med vennlig hilsen

Annonse

''De to er dols ekstremister. – Nickløsheletida''

Ser du et eneste av mine innlegg her som tilkjennegir "ekstremisme"?

''Ser du et eneste av mine innlegg her som ikke tilkjennegir "ekstremisme"?''

Slik. Jeg rettet opp med det manglende ordet for deg.

hidi, the scorpion

Et lite poeng: Jeg har da ikke skrevet ett eneste innlegg til ham.

At han kontinuerlig skriver til meg kan jeg ikke gjøre noe med. Det sier mer om ham enn om meg.

Med vennlig hilsen

''At han kontinuerlig skriver til meg kan jeg ikke gjøre noe med. Det sier mer om ham enn om meg.''

Det sier meg veldig mye at du faktisk svarer han.

Å havne på samme nivå som sin motstander, sier det deg noe, Sør?

Du har kjempe gode råd og skriver flott! Det er den Sør vi gjerne vil ha her inne, for du _er_ intelligent_ og kunnskapsfull.

Bruk dine evner til å hjelpe oss, som trenger hjelp, i stedet for å kverrulere med noen som ikke fører til annet enn bråk og spetakkel. Du burde holde deg for god for slikt, Sør!

''At han kontinuerlig skriver til meg kan jeg ikke gjøre noe med. Det sier mer om ham enn om meg.''

Det sier meg veldig mye at du faktisk svarer han.

Å havne på samme nivå som sin motstander, sier det deg noe, Sør?

Du har kjempe gode råd og skriver flott! Det er den Sør vi gjerne vil ha her inne, for du _er_ intelligent_ og kunnskapsfull.

Bruk dine evner til å hjelpe oss, som trenger hjelp, i stedet for å kverrulere med noen som ikke fører til annet enn bråk og spetakkel. Du burde holde deg for god for slikt, Sør!

''

Det sier meg veldig mye at du faktisk svarer han. ''

Jeg svarer han ikke.

hidi, the scorpion

''

Det sier meg veldig mye at du faktisk svarer han. ''

Jeg svarer han ikke.

'' Re: Islam i Norge: - Vi har en felles bekymring - Nord og ned - 08.11.2012 20:53

Re: Islam i Norge: - Vi har en felles bekymring - Sør - 08.11.201''

Er ikke det svar?

'' Re: Islam i Norge: - Vi har en felles bekymring - Nord og ned - 08.11.2012 20:53

Re: Islam i Norge: - Vi har en felles bekymring - Sør - 08.11.201''

Er ikke det svar?

Jeg ser ikke helt hvor du mener, men den tråden er full av hans innlegg til meg. Jeg har ikke svart ham, med mindre et av mine svar til en annen har havnet feil.

Jeg ser ikke helt hvor du mener, men den tråden er full av hans innlegg til meg. Jeg har ikke svart ham, med mindre et av mine svar til en annen har havnet feil.

Hvorfor er du så opptatt av å diskutere N&N med tredjepersoner hele tiden?

Kanskje en ide å pelle deg inn på det lukkede forumet drevet av dine disippler, hvor psykopatien og hesjetrangen din får boltre seg fritt, fremfor å sitte her å sutre over at du får tilsvar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...