Gå til innhold

Krstne forfølges

Gjest enden ersikkert nær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Nord og ned

14

• hidi, the scorpion

4

• christensen1365381166

3

Mest aktive i denne tråden

christensen1365381166

''Dette er en tom påstand som ikke stemmer. – enden ersikkert nær''

Det er absolutt en påstand som stemmer. Det er et av hovedstedene til både ABB og Fjordman, samt andre av samme ilk.

Dokument.no har til og med opprettet en egen mappe/fil med alt det ABB skrev.

''Det er et av hovedstedene til både ABB og Fjordman''

De er kun to av tusenvis av andre.

''Dokument.no har til og med opprettet en egen mappe/fil med alt det ABB skrev.''

Og poenget ditt er?

'' Jeg har ikke svart ham''

Nei, det er du for feig til.

''Nei, det er du for feig til. – christensen''

Ja, han er jo fryktelig skremmende! /ironi

En person som beskriver Erna Solberg som "bleikfeit merr" og skriver innlegg etter innlegg om "rumpehull" har jeg ikke behov for å svare.

''Det er et av hovedstedene til både ABB og Fjordman''

De er kun to av tusenvis av andre.

''Dokument.no har til og med opprettet en egen mappe/fil med alt det ABB skrev.''

Og poenget ditt er?

Jepp, og veldig mange av de andre har lignende ekstremistiske holdninger.

''Nei, det er du for feig til. – christensen''

Ja, han er jo fryktelig skremmende! /ironi

En person som beskriver Erna Solberg som "bleikfeit merr" og skriver innlegg etter innlegg om "rumpehull" har jeg ikke behov for å svare.

''rumpehull''

Du lyver igjen. Det var du, ikke jeg, som insiterte på å prate om trådstarers rompehull i ditt flørste inlegg her klokka 09.29 i stedet for forfølgelsen av kristne i Nigeria som er tema. ref. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4833712

Er du blitt så ødelagt av sopp at du ikke husker hva og hvem som gjør og skriver hva?

hidi, the scorpion

Jeg ser ikke helt hvor du mener, men den tråden er full av hans innlegg til meg. Jeg har ikke svart ham, med mindre et av mine svar til en annen har havnet feil.

''Jeg har ikke svart ham, med mindre et av mine svar til en annen har havnet feil.''

Det har nok mer enn en gang, Sør.

Les svaret fra nod til meg. Mannen er åpenbar gal. Hold deg langt unna vedkommende!

Du er tusen ganger mer intelligent enn denne fyren.

Annonse

''Jeg har ikke svart ham, med mindre et av mine svar til en annen har havnet feil.''

Les svaret fra nod til meg. Mannen er åpenbar gal. Hold deg langt unna vedkommende!

''Les svaret fra nod til meg. Mannen er åpenbar gal.''

Hva var det i svaret du ikke likte i dets varet? Er man gal fordi man normalt ikke kaster bort tid og tastetrykk på en totalt uinteressant og åpenbart ustabil person? jeg leser noramalt aldri det du skriver heller.

Javel, da foretrekker jeg å være gal.

christensen1365381166

''Les svaret fra nod til meg. Mannen er åpenbar gal. Hold deg langt unna vedkommende!''

Man kan begynne å lure det samme om deg slik som du raller.

Et lite poeng: Jeg har da ikke skrevet ett eneste innlegg til ham.

At han kontinuerlig skriver til meg kan jeg ikke gjøre noe med. Det sier mer om ham enn om meg.

Med vennlig hilsen

Men det er jo slik du sitter og svarer andre og ikke har vett til å overse det og gi deg.Så hvorfor du nå spiller uskyldig er ikke så godt å si. Jeg vet ikke hvem du forsøker å lure.

I tillegg så svarer du han i tredjeperson, enten bør du svare han eller så bør du ha vett til å ikke svare han i tredjeperson heller.

Hadde du hatt ett snev av selvinnsikt, så hadde flere tatt deg alvorlig.

Gjest ihskdafhøsahfd

''Kristne forfølges verre enn noen gang. Grusomt!

http://www.document.no/2012/02/aldri-sett-verre-forfolgelser/ – enden ersikkert nær''

Enden din er så nær at du sitter på den!

I tillegg så siterer du artikler fra ABBs gamle "hang out".

Salongkommunister liker jo at kristne forfølges.

Gjest ihskdafhøsahfd

Hva skulle dette ha med ABB å gjøre? Du er ekstrem!

Det er mange år siden jeg var her første gang. Har vært borte i lange perioder. Når jeg har vært her, har jeg også lest Sørs innlegg/kommentarer. De har gått fra å være moderat kritiske til å begynne med, men stadig mer skremmende aggressiv og hatefulle mot meningsmotstandere. Denne siden forsøker han å kamuflere bak tåpelige signaturer som "vennlig hilsen" og påstander om at han ikke angriper personer, men sak. At innleggene ofte mangler logikk og konsistens, ser han ikke, for her er mer og mer blindt hat.

Nå latterligjør han mennesker som vil ta være på ofre for terror. De tilhører jo meningsmotstandere. Sør har vært gjennom en radikaliseringsprosess. Den retningen vil han nokså sikkert fortsette å gå i og ende opp med en som begår overgrep eller terror mot meningsmotstandere.

Breivik var forøvrig også gjennom en tilsvarende radikaliseringsprosess på nettet inntil fanatismen tok overhånd. Forskjellen i radikalisering er bare at Sør er blodrød og med innslag av skap-islamisme.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...