Gå til innhold

Jeg kunne rett og slett...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jeg dreper aldri

Har du ringt han da?

Hører du ikke noe så er det bare han som er for feig til å si det som det er - at det aldri blir noe mer mellom dere.

Det er slutt i mellom oss for lenge siden, men jeg skvetter hver gang jeg får en melding eller tlf. ringer, får hjertebank og håper det er han.

Vi snakket sist sammen for to uker siden, men det har vært slutt imellom oss i to til tre måneder.

Annonse

Følelsene mine håper fremdeles at han skal ringe, men fornuften vil ikke mer. Jeg er ikke ferdig med følelsene.

Ok..... Da burde du slette nr hans fra tlf din, og prøve å tenke at du ikke vil ha en som ikke vil ha deg. Kjærlighetssorg er vondt, og det kan ta tid, men forsøk å ikke dyrke sorgen. Gjør ting du synes er morsomt, og se på alle de flotte fyrene som faktisk sikkert finnes rundt deg :)

Gjest jeg dreper aldri

Ok..... Da burde du slette nr hans fra tlf din, og prøve å tenke at du ikke vil ha en som ikke vil ha deg. Kjærlighetssorg er vondt, og det kan ta tid, men forsøk å ikke dyrke sorgen. Gjør ting du synes er morsomt, og se på alle de flotte fyrene som faktisk sikkert finnes rundt deg :)

Dette er mer komplisert enn som så at han ikke vil ha meg og jeg vil ha han.

Han vil ha meg uten å ville ha meg og jeg greide ikke mer og gjorde det slutt.

Dette er mer komplisert enn som så at han ikke vil ha meg og jeg vil ha han.

Han vil ha meg uten å ville ha meg og jeg greide ikke mer og gjorde det slutt.

Ok, men da har du gjort et fornuftig valg - og bør stå for det! Så her gjelder det å velge å fokusere bort fra tankene på ham. Ikke lett, men du fikser det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...