Gå til innhold

Velge Krogh optik eller Brilleland?

Anbefalte innlegg

Gjest linsebruker
Skrevet

Krogh Optikk er kanskje landets dyreste. De har super service, høy faglig standard, er svært proffe og vil _bare_ selge kvalitet. Det betyr at de kanskje ikke en gang vil tilby de rimneligere løsningene.

Brilleland har tatt opp kampen med Specsavers i billigsegmentet. De gir ofte optikerne lite tid til synsundersøkelsene og har dermed ikke den høyeste faglige kvaliteten.

Tar jeg ikke feil, har de noen ganger operert med gratis synsprøver. Det viser at det faglige nedprioriteres.

Specsavers kan være greit om prisen var viktig. Disse kjører en ganske høy faglig standard, selv om de sjeldent reklamerer for det.

Alternativt kan du ta linsekontroll hos Krogh og kjøpe linsene i nettbutikk.

Er du villig til å betale for kvalitet på hele linja, er Krogh stedet å gå.

mvh

Skrevet

Krogh Optikk er kanskje landets dyreste. De har super service, høy faglig standard, er svært proffe og vil _bare_ selge kvalitet. Det betyr at de kanskje ikke en gang vil tilby de rimneligere løsningene.

Brilleland har tatt opp kampen med Specsavers i billigsegmentet. De gir ofte optikerne lite tid til synsundersøkelsene og har dermed ikke den høyeste faglige kvaliteten.

Tar jeg ikke feil, har de noen ganger operert med gratis synsprøver. Det viser at det faglige nedprioriteres.

Specsavers kan være greit om prisen var viktig. Disse kjører en ganske høy faglig standard, selv om de sjeldent reklamerer for det.

Alternativt kan du ta linsekontroll hos Krogh og kjøpe linsene i nettbutikk.

Er du villig til å betale for kvalitet på hele linja, er Krogh stedet å gå.

mvh

Tusen takk for svar!

Skrevet

Det gjelder kontaktlinsebruk.

Da tar du en linsetest hos hvilken som helst optiker og kjøper linsene dine på nettet. Billigst.

Skrevet

Da tar du en linsetest hos hvilken som helst optiker og kjøper linsene dine på nettet. Billigst.

Vil ha billigst linsekontroll også uten at det går utover øyehelsen selvsagt. Noen som vet hvilken jeg bør gå til?

Skrevet

Vil ha billigst linsekontroll også uten at det går utover øyehelsen selvsagt. Noen som vet hvilken jeg bør gå til?

Ta en kjapp ringerunde. Prisene varierer. Jeg liker selv best Krogh, men det koster og det er du tydelig ikke interessert i :) Unngå derfor Krogh og sjekk med de andre :) Good luck!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...