tjohei Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Det gjelder kontaktlinsebruk. 0 Siter
Gjest linsebruker Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Krogh Optikk er kanskje landets dyreste. De har super service, høy faglig standard, er svært proffe og vil _bare_ selge kvalitet. Det betyr at de kanskje ikke en gang vil tilby de rimneligere løsningene. Brilleland har tatt opp kampen med Specsavers i billigsegmentet. De gir ofte optikerne lite tid til synsundersøkelsene og har dermed ikke den høyeste faglige kvaliteten. Tar jeg ikke feil, har de noen ganger operert med gratis synsprøver. Det viser at det faglige nedprioriteres. Specsavers kan være greit om prisen var viktig. Disse kjører en ganske høy faglig standard, selv om de sjeldent reklamerer for det. Alternativt kan du ta linsekontroll hos Krogh og kjøpe linsene i nettbutikk. Er du villig til å betale for kvalitet på hele linja, er Krogh stedet å gå. mvh 0 Siter
tjohei Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Krogh Optikk er kanskje landets dyreste. De har super service, høy faglig standard, er svært proffe og vil _bare_ selge kvalitet. Det betyr at de kanskje ikke en gang vil tilby de rimneligere løsningene. Brilleland har tatt opp kampen med Specsavers i billigsegmentet. De gir ofte optikerne lite tid til synsundersøkelsene og har dermed ikke den høyeste faglige kvaliteten. Tar jeg ikke feil, har de noen ganger operert med gratis synsprøver. Det viser at det faglige nedprioriteres. Specsavers kan være greit om prisen var viktig. Disse kjører en ganske høy faglig standard, selv om de sjeldent reklamerer for det. Alternativt kan du ta linsekontroll hos Krogh og kjøpe linsene i nettbutikk. Er du villig til å betale for kvalitet på hele linja, er Krogh stedet å gå. mvh Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest ctita Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Det gjelder kontaktlinsebruk. Da tar du en linsetest hos hvilken som helst optiker og kjøper linsene dine på nettet. Billigst. 0 Siter
tjohei Skrevet 11. november 2012 Forfatter Skrevet 11. november 2012 Da tar du en linsetest hos hvilken som helst optiker og kjøper linsene dine på nettet. Billigst. Vil ha billigst linsekontroll også uten at det går utover øyehelsen selvsagt. Noen som vet hvilken jeg bør gå til? 0 Siter
Gjest ctita Skrevet 11. november 2012 Skrevet 11. november 2012 Vil ha billigst linsekontroll også uten at det går utover øyehelsen selvsagt. Noen som vet hvilken jeg bør gå til? Ta en kjapp ringerunde. Prisene varierer. Jeg liker selv best Krogh, men det koster og det er du tydelig ikke interessert i Unngå derfor Krogh og sjekk med de andre Good luck! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.