fineline Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Hvordan vises sinne i forskjellige kulturer? Har lyst å undersøke dette litt nærmere. 0 Siter
PieLill Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Av de mer 'pikante' vil kvinnene i noen kulturer lette på skjørtene og vise fram trusen. Blir de skikkelig sinte setter de seg på huk og tisser så det spruter. mvh 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 ''Hvordan vises sinne i forskjellige kulturer?'' Tror islendinger er veldig sinte og ubeherskede. Det er min erfaring. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 ''Hvordan vises sinne i forskjellige kulturer?'' Tror islendinger er veldig sinte og ubeherskede. Det er min erfaring. Ikke min ;-) Tvert om så er min islending verdens mest beherska, mens jeg derimot...hihi.... 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 ''Hvordan vises sinne i forskjellige kulturer?'' Tror islendinger er veldig sinte og ubeherskede. Det er min erfaring. Hvor lenge har du bodd i Island? 0 Siter
Liljana Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 ''Hvordan vises sinne i forskjellige kulturer?'' Tror islendinger er veldig sinte og ubeherskede. Det er min erfaring. Ja, det har vært endel nedbrenning av nabogårder på Island gjennom årene. Tror de må være verdensmestre i sinnehåndtering på den mest inhumane måten. 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Ikke min ;-) Tvert om så er min islending verdens mest beherska, mens jeg derimot...hihi.... Det faller på sin egen urimelighet å si at en hel nasjon er veldig sint. Jeg er mer interessert i å se på kulturelle forskjeller i å vise sinne. Det er forskjeller mellom skandinaviske land, men enorme kulturforskjeller er det ikke snakk om. 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Av de mer 'pikante' vil kvinnene i noen kulturer lette på skjørtene og vise fram trusen. Blir de skikkelig sinte setter de seg på huk og tisser så det spruter. mvh Hvor er dette? Afrika? Stillehavsøyer? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Hvor lenge har du bodd i Island? Jeg har ikke bodd der. 0 Siter
PieLill Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 ''Hvordan vises sinne i forskjellige kulturer?'' Tror islendinger er veldig sinte og ubeherskede. Det er min erfaring. Sånn som treneren for kvinnelandslaget i Håndball, mener du? ;-) mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Hvor er dette? Afrika? Stillehavsøyer? Tror ikke man trenger reise lengre enn til enkelte steder i Øst-Europa. mvh 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Jeg har ikke bodd der. Hvor mange kjenner du? En og en halv? 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Tror ikke man trenger reise lengre enn til enkelte steder i Øst-Europa. mvh Dette har jeg aldri hørt. Kan ikke tenke meg de polske damene jeg kjenner sette seg på huk og tisse når de blir sinte;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Hvor mange kjenner du? En og en halv? Noe sånt. 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Noe sånt. Ikke rart at du har grunnlag til å uttale deg. Hvilken kultur kommer humoren din fra? 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Sånn som treneren for kvinnelandslaget i Håndball, mener du? ;-) mvh Er ikke trenere ofte sinte? Nå vet ikke jeg hvem treneren for kvinnelandslaget i håndball er. 0 Siter
Sør Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Av de mer 'pikante' vil kvinnene i noen kulturer lette på skjørtene og vise fram trusen. Blir de skikkelig sinte setter de seg på huk og tisser så det spruter. mvh Senterpartiet? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 10. november 2012 Skrevet 10. november 2012 Ikke rart at du har grunnlag til å uttale deg. Hvilken kultur kommer humoren din fra? Ble du sint nå? 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Ble du sint nå? Hvor får du den ideen fra? 0 Siter
fineline Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Senterpartiet? ;-) Med vennlig hilsen Tisser ikke kvinnene der på vanlig måte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.