Gå til innhold

Kaster opp hele tida....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kasta opp i to uker nå og føler meg ikke helt bra ellers heller. Alt jeg spiser kommer opp igjen. Noen som vet hva som kan hjelpe annet enn å gå til legen?

Skrevet

Hvorfor drar du ikke til legen? Det er selvsagt ikke normalt å kaste opp i to uker...

Skrevet

''Har kasta opp i to uker nå og føler meg ikke helt bra ellers heller.''

Altså...hvordan skulle du nå kunne føle deg bra "ellers heller" hvis du har kastet opp i 2 uker... :P

Du må nok ta en tur innom legen, lykke til,- det er fryktelig å være kvalm!

Skrevet

''Har kasta opp i to uker nå og føler meg ikke helt bra ellers heller.''

Altså...hvordan skulle du nå kunne føle deg bra "ellers heller" hvis du har kastet opp i 2 uker... :P

Du må nok ta en tur innom legen, lykke til,- det er fryktelig å være kvalm!

Har veldig lite lyst til å dra til legen,derfor jeg har venta så lenge. Er det ingenting annet jeg kan prøve først?

Skrevet

Har veldig lite lyst til å dra til legen,derfor jeg har venta så lenge. Er det ingenting annet jeg kan prøve først?

Du sier at alt du spiser kommer opp igjen?? Da må du jo være fryktelig svak og dårlig nå? Du har vel prøvd å spise typisk lett mat (ris, riskjekt, mariekjeks, kokt vann, cola uten kullsyre osv for å prøve å være litt snill med magen?

Men, det kan jo hende at du trenger noen medisiner for magen...og det må du vel til legen for.

Skrevet

Du sier at alt du spiser kommer opp igjen?? Da må du jo være fryktelig svak og dårlig nå? Du har vel prøvd å spise typisk lett mat (ris, riskjekt, mariekjeks, kokt vann, cola uten kullsyre osv for å prøve å være litt snill med magen?

Men, det kan jo hende at du trenger noen medisiner for magen...og det må du vel til legen for.

Får vel prøve å komme meg til legen til uka. Hvis det ikke er noe annet å gjøre. Takk for svar :)

Skrevet

Kommer an på om du selv vet noe om årsaken til at du kaster opp?

Sliter du med noe psykisk for tiden feks?

Gjest germimate
Skrevet

Er redd du ikke kommer utenom en legetur når det har pågått så lenge...

Skrevet

Jeg har lært at man skal oppsøke lege etter tre dager om en 'oppkastsykdom' ikke gir seg/er på retur.

Det er på høy tid at du går til lege. En Ellers er det allmenne råd ved mageproblemer som gjelder. Men du har sikkert prøvd alle disse allerede.

God bedring.

mvh

Gjest god betring
Skrevet

Er du sikker på at du ikke er gravid?

Jeg oppdaget graviditeten da jeg spydde og spydde i to uker i strekk....

aldri vært så dårlig før, hadde knapt krefter til å åke meg til kjøkkenet og få i meg væske :(

Men så viste det seg å være naturlige grunner.

Fikk tips om å bruke reisesyketabletter av legen, det var visst trygt den sorten.... husker ikke navnet.

Så kom jeg meg over kneika.

VIktig å starte forsiktig med mat igjen.

Iskald cola og bittelitt potetgullskruer, lyse knekkebrød med ost, lettfordøyelig mat, men bittesmå porsjoner i starten til magen er vant med mat igjen.

Gå til legen, om det ikke er graviditet kan det være noe annet.

Omgangssyke kan vare i 2 uker, men du burde nok sjekket i tilfelle det er noe annet ja.

Skrevet

To uker med oppkast??!! På høy tid å gå til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...