Gjest kwalmmmmmmm Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Vesla begynte å spy på onsdag, men bare tre ganger, morgenen etter var hun helt fin, men så spydde hun igjen i går kveld og tre ganger i dag, nå vil hun bare ligge i sofaen og får knapt i seg mat.... Hvor lenge pleier slikt å vare? Vi er tre andre i familien, så er livredd vi og skal få det nå da... har vært heldige så langt. Trodde jeg ble syk i går. Spiste lørdagsgodteri og pizza, men så syntes jeg pizzaen smakte rart, tok meg et par gelegodteri kjøpt på tilbud, de smakte rart og jeg ble skikkelig kvalm og på nippet til å spy, men hev i meg litt potetgullskruer og litt cola og gikk og la meg, da gikk det over. Helt fin i dag.... Når kan jeg regne med at vesla blir frisk? Og kan vi andre plutselig bli syke nå når hun blir frisk igjen? Hvis jeg tar ut sykt barn dager, regner de da også med helgen som man gjør ved egenmeldingsdager (jobber bare mandag-fredag, men tror de trekker lørdag om man er syk fredag og mandag?).... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/385630-omgangssyke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.