Gå til innhold

Små plastposer med "glidelås"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt små plastposer med selvlukkende "glidelås" (ca 40 x 50 mm)?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Beklager, la ikke merke til størrelsen.

Hei,

Ja, det er størrelsen som er problemet. De har de jo hos gullsmeder, osv., men de pleier jo ikke selge dem.

Takk, forresten! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest danatekt
Skrevet

Hei,

Ja, det er størrelsen som er problemet. De har de jo hos gullsmeder, osv., men de pleier jo ikke selge dem.

Takk, forresten! :-)

Med vennlig hilsen

Clas Ohlson eller Ebay

Gjest Panduro hobbybutikk
Skrevet

Hos panduro ( hobbybutikk ). De har også nettbutikk.

Gjest germimate
Skrevet

Ikea har. Men størrelsen er jeg usikker på (det er noe med størrelsen, vet du.....;)

Skrevet
Skrevet

Jeg mener jeg har vært på jakt etter noe sånt tidligere, enten småposer eller små plastbokser, og har blitt forklart (da det var vanskelig å finne) at de ikke solgte slike, siden de er populære til dop?

Skrevet

Endel større dagligvare forretninger har det (Ultra, Meny feks)

Skrevet

Endel større dagligvare forretninger har det (Ultra, Meny feks)

Å beklager, du skulle ha noen mye mindre du.

Da ville jeg prøvd Clas Ohlsen (jeg staver det alltid feil...)

Skrevet

Kanskje du kan prøve en hobbybutikk, Panduro e.l. Innbiller meg at de må ha noe sånt da det må være fin-fint til perler o.l småplukk. Evt i en garnbutikk eller sybutikk.

Gjest kanskje utenlands?
Skrevet

Clas Ohlson fikk ikke lov til å selge meg slike, selv om de hadde, fordi dem visstnok ble brukt til narkotika :/

Kun bedrifter fikk kjøpe.

Skrevet

Kanskje du kan prøve en hobbybutikk, Panduro e.l. Innbiller meg at de må ha noe sånt da det må være fin-fint til perler o.l småplukk. Evt i en garnbutikk eller sybutikk.

Ja Panduro vil jeg også tro er et sannsynlig sted for slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...