Gå til innhold

Hvorfor kjøkkenvask limt på benkeplate?

Anbefalte innlegg

Gjest praktisk i ett stykke

Før var det da mer vanlig at hele vasken og avrenningsflaten var en hel flate som gikk helt inn til veggen, og helt ut til sidene, altså en benkeoverflate i stål.

Jeg synes det er mye mer praktisk. Men nesten umulig å finne.

Jeg ønsker meg en slik stålbenk, med to oppvaskkummer, til Ikea-pris....

Fortsetter under...

Har du søkt på heldekkende kjøkkenbeslag?

De finnes, men jeg tror ikke de er så billige. Vi skiftet kjøkken i 1997, og da ville jeg ha sånn oppvaskbenk (bare venstrevendt):

http://www.badeeksperten.no/shop/blanco-axis-8s-m-4423p.html

Hun vi bestilte av, ringte opp leverandøren for å forsikre seg at det faktisk fantes, for det var visstnok aaaldri noen som bestilte denslags. Derimot var bittesmå "laboratorievasker" tingen på den tiden.

Nåvel, jeg fikk heldekkende beslag med to kummer og har aldri angret. Jeg er riktignok ei gammal røy, men synes det er upraktisk å vaske opp i bittesmå hull i benken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...