Gå til innhold

Vond opplevelse i dag

Anbefalte innlegg

Gjest tilbaketrekking

Skikkelig lei meg akkurat nå. En jeg kjenner bare overfladisk kom med masse negative påstander om meg i telefonen, som h*n påstår at "alle" i en gruppe jeg er med i, mener om meg.

Det var skikkelig ekkelt. Personen som sa det, er kjent for å være irritabel av seg. Jeg har hørt andre si negative ting om h*n også, uten at jeg ville funnet på å slenge det i fleisen på h*n.

Jeg kjenner vondt i magen, på om h*n har rett i at andre mener disse tingene også. Det er flere i den gjengen det er snakk om, som pleier å uttale seg bombastisk om andre mennesker, uten å ha grunnlag for det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/385696-vond-opplevelse-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen problemer med å forstå at du synes dette er ekkelt, men du må prøve hardt å heve deg over dette. Det er noe spesielt å fortelle en person hva andre mener om vedkommende. Hvis h*n som skjelte deg ut trengte andres meninger til å underbygge sine så har h*n tynt grunnlag.

Konfrontere dem med den samtalen og hva de egentlig mener om deg?

Jeg synes ikke slikt er behagelig, men det er det jeg ville gjort.

En annen ting; jeg hadde ikke orket å brukt energi og vennskap med folk som baksnakker andre. De er ikke verdt meg, eller deg!

Gjest tilbaketrekking

Jeg har ingen problemer med å forstå at du synes dette er ekkelt, men du må prøve hardt å heve deg over dette. Det er noe spesielt å fortelle en person hva andre mener om vedkommende. Hvis h*n som skjelte deg ut trengte andres meninger til å underbygge sine så har h*n tynt grunnlag.

Takk for støtte. Jeg føler meg faktisk helt "satt ut" i dag etter opplevelsen.

Samtidig er dette mennesker jeg er nødt til å forholde meg til dessverre.

Takk for støtte. Jeg føler meg faktisk helt "satt ut" i dag etter opplevelsen.

Samtidig er dette mennesker jeg er nødt til å forholde meg til dessverre.

Jeg forstår deg godt, men tror du det kan bli bedre for deg om du konfronterer dem på en vennlig måte? For alt du vet, kan mye som ble sagt deg i går, være løgn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...