Gå til innhold

Kanskje litt snurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ville du bli litt snurt når det gikk opp for deg at din "gode venninne" ikke tar kontakt lengere, hun studerte et år i utlandet men er nå kommet tilbake, og jeg har ikke hørt noe, bortsett fra en fødselsdagsinvitasjon (med 30 andre) jeg ikke kunne komme til.

Skal tilføye at jeg har tatt kontakt med henne et par ganger, to ganger for å høre hvordan det gikk i det store utland, og senere for å høre om hun ville komme til min bursdag. Og hun er veldig høflig og svarer, men jeg er jo åpenbart en lav prioritet i hennes liv.

Tingen er, at disse 30 hun kjenner, er kanskje 15 personer hun er fortrolig med. Hun er veldig åpen og når vi har sett hverandre har vi delt veldig mye. Jeg deler ikke alt sånn uten videre, og føler også at bare de beste venninner gjør slikt. Men...jeg fant jo ut at jeg bare var en i mengden da..

Tja. Ble litt snurt jeg ;) Er kommet over det nå altså, men lurer på om dere har det på samme måten? Betrakter dere venner som deler mye privat som en god venninne?

Med mine bekjentskaper blir det jo mer vær og vind, eller jobb og studier (alt ettersom hva vi har til felles)...

Skrevet

Enkelte deler det mest private av det private uten at det betyr noe som helst. Det virker som de bare har et veldig behov av oppmerksomhet og deling, og det er en der og da-ting som er over når man sier hadet og går hver til sitt:)

Gjest metalyse
Skrevet

Jeg har merket enkelte bare buser ut med alt mulig intimt.... til folk de egentlig ikke kjenner så godt. Jeg møtte jo en tidligere kollega på butikk og jeg fikk jo høre den ene historien etter den andre om søsteren og diverse, ting man egentlig burde betrodd sin beste venninne hjemme, og ikke i butikken - til en tidligere kollega - pluss der alle andre kunne høre?? Takk for tilliten sier jeg bare, men man må jo tenke litt da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...