Gå til innhold

Skjønnhetskur

Gjest beauty moiiiiiiiiiiii :D

Anbefalte innlegg

Gjest beauty moiiiiiiiiiiii :D
Skrevet

Frokost: Et grovt rundstykke med røket laks, eggerøre og salatblad, 1 glass appelsinjuice. Sikre deg ekstra vitaminer med 20 ml Jernekstrakt (tilsatt jern, vitamin C og B), 1 ts tran med ekstra omega-3 og 1 ts Sanasol.

Mellommåltid: 1 kopp kaffe, en knekk mørk sjokolade (minst 70 % kakao).

Lunsj: Salat med salatblader, bønner, linser, cherrytomat, oliven, ost, rødløk og litt pastaskruer. Vann til drikke.

Mellommåltid: 1 glass druejuice.

Middag: 1 porsjon med to små poteter, en stk kokt laksefilet, masse grønnsaker (valgfritt), salatblad og agurkskiver, en skvett lettrømme som saus/dip.

Vann til drikke.

Kvelds: 1 stk grovt knekkebrød med lettsmøreost og litt paprikaskiver på.

Masse vann å drikke innimellom.

Rens huden morgen og kveld. Bruk vippeserum om kvelden.

Smør forsiktig under øynene med øyekrem og bruk en god fuktighetskrem på huden.

Bruk BB-krem i stedet for foundation på dagtid når du vil se litt kvikkere ut, litt concealer der du måtte ha noe å skjule, evnt. litt highlighter under øynene for å se litt våknere ut,

et strøk med forlengende mascara, bittelitt kajal for å få litt mer form på øynene, bittelitt øyeskygge i naturlige toner (beige, jord....), litt lipgloss for farge på leppene.

Så ser man SÅ fresh ut ass!

Hva er dine skjønnhetshemmeligheter?

Fortsetter under...

Skrevet

Nok søvn, sunn mat, holde kroppen i aktivitet, omgåes positive mennesker, forelske seg, ha god sex, rense huden morgen og kveld, farge håret og bruke en lett make up :P

Skrevet

Ingen ;-)

Og jeg sparer massevis av tid og penger på den måten, skjønner jeg :)

Skrevet

Jeg spiser sunt og jevnt, jeg sørger for å kose meg masse og trener regelmessig. Jeg går til jobb hver dag, og får frisk luft og fine naturinntrykk. Jeg burde sikkert spist mindre snop, men kommer ikke til å gjøre det. Siden jeg lager mat fra bunnen av unngår jeg mye unødig sukker og salt på den måten.

Ut over dette renser huden hver kveld, bruker gode vannbaserte kremer i sommerhalvåret og oljebaserte i vinterhalvåret.Jeg bruker krem med solfaktor 15 hele året, og øker på i sommerhalvåret. I tillegg bruker jeg hårprodukter uten silikon, tar en fuktighetsgivende ansiktsmaske/ hårkurjebevnt og trutt og besøker tannlegen årlig. Dette får holde :)

Skrevet

Ingen ;-)

''Ingen ;-) Og jeg sparer massevis av tid og penger på den måten, skjønner jeg :)''

Jeg tenkte det samme! :o)

Jeg spiser sunt og prøver å trene / trimme regelmessig, men sminke og hudrens og sånt det skjønner jeg meg ikke på.

Skrevet

Ingen ;-)

Noen er bare født vakre. Vi andre må jobbe hardt for skjønnheten :P

Annonse

Skrevet

Nok søvn, sunn mat, holde kroppen i aktivitet, omgåes positive mennesker, forelske seg, ha god sex, rense huden morgen og kveld, farge håret og bruke en lett make up :P

Gode tips.

Mhp ''ha god sex'' - noe å rapportere? :P

Skrevet

Høres ut til å være gode tips dette.

Jeg tror imidlertid man kommer langt med "bare" nok søvn, mosjon og sunn ordinær mat.

Skrevet

Gode tips.

Mhp ''ha god sex'' - noe å rapportere? :P

Kunne risikert å sjokke endel dolere, så jeg tror jeg lar det være :P

NB! Husk å lese blunkesmileyen også! :P

Skrevet

Kunne risikert å sjokke endel dolere, så jeg tror jeg lar det være :P

NB! Husk å lese blunkesmileyen også! :P

''Kunne risikert å sjokke endel dolere, så jeg tror jeg lar det være''

Kanskje best.

Skrevet

''Kunne risikert å sjokke endel dolere, så jeg tror jeg lar det være''

Kanskje best.

Du glemte blunkesmileyen bak innlegget mitt!! :P

Skrevet

Du glemte blunkesmileyen bak innlegget mitt!! :P

''Du glemte blunkesmileyen bak innlegget mitt!! ''

Hvilken?

;)

Skrevet

Søvn, sex og latter hjelper veldig, og så er det jo greit om man er ren og fresh og lukter godt.

Annonse

Skrevet

''Du glemte blunkesmileyen bak innlegget mitt!! ''

Hvilken?

;)

*hyyyyyyl* :P

Skrevet

Høres ut til å være gode tips dette.

Jeg tror imidlertid man kommer langt med "bare" nok søvn, mosjon og sunn ordinær mat.

Jeg har et par venninner som alltid har vært veldig sporty.. De har trent jevnlig og spist sunt, men aldri brukt hudkremer osv. Idag, når de er over førti, så ser de to mer rynkete ut enn alderen skulle tilsi.... Ikke sikkert det har sammenheng, men jeg tenker iallefall mitt....

Skrevet

Jeg har et par venninner som alltid har vært veldig sporty.. De har trent jevnlig og spist sunt, men aldri brukt hudkremer osv. Idag, når de er over førti, så ser de to mer rynkete ut enn alderen skulle tilsi.... Ikke sikkert det har sammenheng, men jeg tenker iallefall mitt....

''Jeg har et par venninner som alltid har vært veldig sporty.. De har trent jevnlig og spist sunt, men aldri brukt hudkremer osv. Idag, når de er over førti, så ser de to mer rynkete ut enn alderen skulle tilsi.... Ikke sikkert det har sammenheng, men jeg tenker iallefall mitt....''

Samme med meg og min søster. Hun har aldri vært nøye med rens og hudpleie, og er langt mer "rynkete og blass" enn jeg.

Gjest trådstarter
Skrevet

Meget viktig! Grønn te er superdupert! Drikk et par kopper om dagen i tillegg til vann. Kaffe er bra, men maks 2 kopper, og husk å supplere med vann da dette er vanndrivende. Mørk sjokolade og kaffe, masse antioksidanter!

I stedet for druejuice kan en av og til supplere med å drikke granateplejuice, men da den de selger på Rema i sånne flasker, de på kartong inneholder ofte mer vanlig eple enn granateple :-) granateple er både foryngende og slankende, masse antioksidanter. Kan evnt. også drikke smoothie som mellommåltid, fin måte å få i seg 5 om dagen:-)

PS! Spis frukt og grønnsaker i stedet for godterie. Sukker er ikke bra for skjønnheten.

Skrevet

''Jeg har et par venninner som alltid har vært veldig sporty.. De har trent jevnlig og spist sunt, men aldri brukt hudkremer osv. Idag, når de er over førti, så ser de to mer rynkete ut enn alderen skulle tilsi.... Ikke sikkert det har sammenheng, men jeg tenker iallefall mitt....''

Samme med meg og min søster. Hun har aldri vært nøye med rens og hudpleie, og er langt mer "rynkete og blass" enn jeg.

Jeg har knapt brukt noe ansiktskremer noen gang, men jeg synes ikke jeg er mer rynkete eller slapp i huden enn alderen skulle tilsi. Har aldri brukt sminke heller, kanskje det er en sammenheng? Hvis man først kliner huden full av stuff, trenger den kanskje mer til å reparere med ;-)

Jeg er kanskje ikke helt objektiv, men tror at hvis jeg puttet på litt sminke (foundation etc, er det ikke det det heter? hehe...) en dag, ville jeg se minst like glatt og pen ut som mine mer ansiktspleiende medsøstre...

Skrevet

Jeg har knapt brukt noe ansiktskremer noen gang, men jeg synes ikke jeg er mer rynkete eller slapp i huden enn alderen skulle tilsi. Har aldri brukt sminke heller, kanskje det er en sammenheng? Hvis man først kliner huden full av stuff, trenger den kanskje mer til å reparere med ;-)

Jeg er kanskje ikke helt objektiv, men tror at hvis jeg puttet på litt sminke (foundation etc, er det ikke det det heter? hehe...) en dag, ville jeg se minst like glatt og pen ut som mine mer ansiktspleiende medsøstre...

''Jeg er kanskje ikke helt objektiv, men tror at hvis jeg puttet på litt sminke (foundation etc, er det ikke det det heter? hehe...) en dag, ville jeg se minst like glatt og pen ut som mine mer ansiktspleiende medsøstre...''

Gener har nok mer å si enn noen behandling. Men under ellers like forhold er jeg ikke i tvil om at det lønner seg å passe på huden sin. Ikke minst bruke solkrem.

Skrevet

''Jeg er kanskje ikke helt objektiv, men tror at hvis jeg puttet på litt sminke (foundation etc, er det ikke det det heter? hehe...) en dag, ville jeg se minst like glatt og pen ut som mine mer ansiktspleiende medsøstre...''

Gener har nok mer å si enn noen behandling. Men under ellers like forhold er jeg ikke i tvil om at det lønner seg å passe på huden sin. Ikke minst bruke solkrem.

''Men under ellers like forhold er jeg ikke i tvil om at det lønner seg å passe på huden sin. Ikke minst bruke solkrem.''

Jeg bruker vanligvis en dagkrem om morgenen. :o) Og solkrem som regel. Men jeg spiser sunt og røyker ikke og det tror jeg er to stooore pluss for hele helsa, huden inkludert. :o)

Jeg tror jeg er sånn normalt rynkete i fjeset, har ikke ferskenfjes, men heller ikke rosintryne. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...