Gå til innhold

Bare vitaminer,Tran og sanasol.


Gjest HHP58

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri latt meg lure av homøopater,eller trenden med Q10,Omega 4,Karbyhydratfri kost eller vegan/vegetarianer.

De gamle på diverse sykehjem er både 80,90 og 100 år gamle.Diverse lurifakser fant på tullet sitt de siste 20-30 år.Tror ikke det hjelper stort å røyke,drikke og spise feit mat i 50 år for så å kutte ut brått,og bare spise vegetarkost, karbohydratfattigkost,fisk og grønnsaker.

Jeg er 54 år og er fremdeles smellfeit.Jeg røyker ikke og drikker ikke men faster hver bidige dag fra kl 21.00-12 neste dag.Spise jeg mye eller drakk mye kl 20-21,kan jeg holde ut til kl 14 før jeg blir sulten.Det eneste jeg får i meg ca kl 10.00 er kaffe.

Tror mer på faste i perioder,og virkelig føle på sulten så mye at man blir svimmel og kvalm.DA kan man ta ett stort glass H-melk og 2-3 mariekjeks.Tilogmed 2-3 firkanter med sjokolade.Da kan man utsette sulfølelsen i 30-60 min.

Jeg beveger meg alt for lite og skal melde meg inn i Per-Inge Torkildsen sin usunnhetsklubb.Jeg vil ha ett massivt hjerteatakk ved 75-85 år alder og dø så fort at jeg ikke rekker å kvie meg for døden.

Litt trist å bruke 40-60 år på idrett og bli meid ned av bussen selv om man hadde både refleksvest,lys og refleks på sykkelen.

Skal jeg dø,vil jeg da ikke gi døden en frisk fin kropp på 80 år.Nei han får klare seg med en utslitt en på 75.Feit,stygg og gammel.

Melk,Kneipp,Pasta,ris,grønnsaker og fisk er bra nok for meg.Men siden jeg har hatt influensa i 4 uker kjøper jeg tran og sanasol den 21/1 ! man kan jo være overtroisk om man vil?

Frisk luft og noe bevegelse er sundt.Toppidrett er farlig,mens jeg har tro på mosjon og amatør idrett i 3 divisjon eller 1-2 dager i uka maks 2 timer.Svømming og sykling er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Tror mer på faste i perioder,og virkelig føle på sulten så mye at man blir svimmel og kvalm.DA kan man ta ett stort glass H-melk og 2-3 mariekjeks.Tilogmed 2-3 firkanter med sjokolade.Da kan man utsette sulfølelsen i 30-60 min.''

Det er ikke det minste rart at du er smellfeit og lat som fy... Det er i grunnen rart at kroppen din i det hele tatt er oppegående, du driver ren og skjer rovdrift på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...