Gå til innhold

plutselig knekking i ledd i hele kroppen..


Gjest Mia51

Anbefalte innlegg

Hei.. Noen dager før jul ble jeg frisk av en influensa/sterk forkjølelse, som jeg slet med i nesten 3 uker, da dette var over (har enda noe tørrhoste igjen) så begynte det å knekke og skrangle i leddene i kroppen, først i et kne, og så i hoften samme side, hø.side, så var det akkurat som om det spredte seg oppover og innover i kroppen, nå knekker det i korsryggen, i ryggsøylen i nakken,bare jeg snur meg, eller reiser meg og går over gulvet, i skulderledd (veldig) reine skrangleorkesteret på hø.side, og i fingerer og tær , sistnevnte har vært sånn i mange år, denne knekkingen kom veldig plutselig, eller ble veldig forsterket da influensaen var over. Nå skal det sies at jeg er giktisk og revmatisk, ligger i familien, men har aldri brukt noen form for medikamenter for dette, har heller ikke påvist noe ved blodprøver. Vet du om/har du hørt om det noen som har opplevd noe lignende etter et sykdomsforløp? og er det normalt at sånt plutselig bare kommer? synes det er sprøtt og det høres ut som tørr ved som blir knekket i to.. Er nesten redd for at jeg skal knekke noen bein invendig, dette er ikke vondt i det hele tatt og det er jo også litt rart.. jeg har tatt noen blodprøver som viser: Hb 15,3, HCT 0,46, leuco 8,6, GFRE 83, Kreat 73, NA 141, K 5,3, BILI 8, ASAT 25, ALAT 46, LD 173, GT 35, AMYL 51, CK 67, KOL 5,4, HDL 1,51, LDL 3,5, CRP 7.vet ikke om dette sier noe,? jeg er 166 høy og veier noen kilo for mye, noe jeg har gjort i mange år, vekt 97 kg. så bærer nok litt for mye vekt på knær o.l. Jeg tar Omege-3( marin omega), vitaminer og mineraler (life pack, fra Pharmanex) Nu Skin, som jeg har gjort i mange år, doseringen er amerikansk og mye sterkere enn den vi har i norge. Det er kjempebra produkter. Så jeg mangler ikke noe sånt i kroppen. Vel, takk for svar :-) Hilsen frk Knekk 50 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...