Gå til innhold

NAV aksjonerte mot romfolk, fant 74 falske barn.


Mandolaika

Anbefalte innlegg

Min bekymring ligger ikke om jeg må ofre noe for at noen skal få det fortjent bedre. Jeg er kun opptatt av meg og mitt.

Jeg er mer opptatt av hvordan relativt oppdaterte og velfødde mennesker i år 2012 fortsatt kan sitte å forsvare at de bedriver urett. At folk snakker om romfolket som om de er jordas avskum. At de ønsker de "deportert". Ute av sinn betyr nemlig i deres verden at romfolket ikke er et problem. Da kan nemlig deres munner og deres barn og barnebarn munner mettes. At folk ikke forstår at det er de som gjør deler av romfolket til kjeltringer. At det er deres væremåte og tankesett som gjør at disse menneskene ikke levnes en sjanse til å få noe endret i sitt liv.

Kanskje du skulle bruke litt tid til å reflektere over hvordan romfolkets barn og barnebarn burde ha det? Jeg vet, fåfengt. Hvorfor skulle du det, romfolket er da ikke mennesker i likhet med deg og meg. Deres barn er ikke av betydning. De er kjeltringer, de vil leve slik. De vil gjøre sitt fornødne på gata. De vil tigge, de vil ikke at noe skal endres. De vil jages. Det er nemlig deres kultur. De ønsker faktisk å ha det slik. Argumentasjonene er mange for å forsvare at man er inhuman.

Og ingen ser ut til å se at argumentasjonsrekkene deres er så hinsides enhver fornuft at det faktisk burde være flaut å komme opp med dem. Men hva gjør man ikke for å forsvare sin egen dumskap og ondskap.

Jeg forstår godt at du kun er opptatt av deg og ditt - med en slik virkelighetsoppfatning som du ser ut til å ha.

Jeg regner med at du også synes at det burde vært "fred i verden og sånt" også - og at alt annet er virkelig urettferdig og slemt?

Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet?

Verden utenfor ER urettferdig, slem, brutal og nådesløs - og har vært det siden tidenes morgen.

Det er DEN verden vi faktisk lever i, selv om vi som er født her de siste 50-60 år har vært usedvanlig heldige.

Og tar vi ikke meget godt vare på det, så blir vi en del av den store verden der ute som du tydligvis ikke kjenner spesielt godt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    38

  • Goliath

    30

  • Nord og ned

    23

  • fineline

    16

Mest aktive i denne tråden

''Kanskje du skulle bruke litt tid til å reflektere over hvordan romfolkets barn og barnebarn burde ha det? Jeg vet, fåfengt. Hvorfor skulle du det, romfolket er da ikke mennesker i likhet med deg og meg. Deres barn er ikke av betydning. De er kjeltringer, de vil leve slik. De vil gjøre sitt fornødne på gata. De vil tigge, de vil ikke at noe skal endres. De vil jages. Det er nemlig deres kultur. De ønsker faktisk å ha det slik. Argumentasjonene er mange for å forsvare at man er inhuman. ''

Et utrolig godt skrevet innlegg.

Takk!

Med vennlig hilsen

Kanskje dere burde forsøke å fortelle romfolket hva de selv er skyld i å gjøre mot sine egne barn og barnebarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du kun er opptatt av deg og ditt - med en slik virkelighetsoppfatning som du ser ut til å ha.

Jeg regner med at du også synes at det burde vært "fred i verden og sånt" også - og at alt annet er virkelig urettferdig og slemt?

Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet?

Verden utenfor ER urettferdig, slem, brutal og nådesløs - og har vært det siden tidenes morgen.

Det er DEN verden vi faktisk lever i, selv om vi som er født her de siste 50-60 år har vært usedvanlig heldige.

Og tar vi ikke meget godt vare på det, så blir vi en del av den store verden der ute som du tydligvis ikke kjenner spesielt godt til....

Som skrevet tidligere. Det er mye dum argumentasjon som kan brukes for å forsvare at man er inhuman. Mer har jeg ikke å si om saken etter å lest ditt svar til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...