Gå til innhold

NAV aksjonerte mot romfolk, fant 74 falske barn.


Mandolaika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    38

  • Goliath

    30

  • Nord og ned

    23

  • fineline

    16

Mest aktive i denne tråden

Det er høyst sannsynlig bare toppen av isfjellet.

Noe må jo romfolket leve av så lenge de får lov til å være her. Og siden tigging ikke er spesielt innbringende, så må jo inntekter komme fra ulike typer kriminelle handlinger - hvor dette er en av dem.

Ingen stor overraskelse, men positivt å se at myndighetene i hvert fall gjør noe (men ikke på langt nær nok) for å avdekke kriminaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkerikkeidag

Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding.

En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding.

En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.

Nicket ditt er 'orkerikkeidag'. Antar du da mener at du ikke orker å gi ditt eget svar i tråden. Allikevel så gidder du å skrive et svar bare for å overrekke tråden som en gave til Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding.

En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.

Det er vel neppe noen "gave" til det Sør ser ut til å stå for når det gjelder rombefolkningen i Norge, for slik sett er jo dette bare (nok) en bekreftelse på at svært mange av dem er rene kjeltringer som gjør hva de kan for å snylte på det norske folk.

Men det er klart at tråden som sådan kan være en "gave" til Sør når det gjelder hans kverulering om "hvor feil det er å generalisere, alle har krav på individuell behandling, selv om noen er kriminelle så betyr ikke det at alle er det" osv....

Vi har alle hørt det før, og vi får helt sikkert høre det igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel neppe noen "gave" til det Sør ser ut til å stå for når det gjelder rombefolkningen i Norge, for slik sett er jo dette bare (nok) en bekreftelse på at svært mange av dem er rene kjeltringer som gjør hva de kan for å snylte på det norske folk.

Men det er klart at tråden som sådan kan være en "gave" til Sør når det gjelder hans kverulering om "hvor feil det er å generalisere, alle har krav på individuell behandling, selv om noen er kriminelle så betyr ikke det at alle er det" osv....

Vi har alle hørt det før, og vi får helt sikkert høre det igjen :-)

''Vi har alle hørt det før, og vi får helt sikkert høre det igjen :-)''

Garantert. :o) Sør var den første jeg tenkte på da jeg leste om saken på nettet i morrest. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel neppe noen "gave" til det Sør ser ut til å stå for når det gjelder rombefolkningen i Norge, for slik sett er jo dette bare (nok) en bekreftelse på at svært mange av dem er rene kjeltringer som gjør hva de kan for å snylte på det norske folk.

Men det er klart at tråden som sådan kan være en "gave" til Sør når det gjelder hans kverulering om "hvor feil det er å generalisere, alle har krav på individuell behandling, selv om noen er kriminelle så betyr ikke det at alle er det" osv....

Vi har alle hørt det før, og vi får helt sikkert høre det igjen :-)

Jeg tenker nå helst det blir like stor iver på denne fra sørlig retning som en viss tråd fra forrige uke. Æ'kke lett å være superforståelsesfull akkurat nå. Selv ikke for Sør vil jeg tro. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding.

En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.

Enig. Sør overtar enhver tråd som dette, og kveler ethvert forsøk på å diskutere. *venter på angrep*. Drittlei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket ditt er 'orkerikkeidag'. Antar du da mener at du ikke orker å gi ditt eget svar i tråden. Allikevel så gidder du å skrive et svar bare for å overrekke tråden som en gave til Sør?

"orkerikkeidag" vil nok kanskje unngå å bli oppsøkt av Sør. Han kan godt blande inn diskusjoner fra alle andre tråder når han ser deg. Slitsomt i lengden, så jeg forstår anonymiteten.

Nå blir vel dette en tråd om "Sør" igjen, men nei, jeg uttaler meg nå om Sørs debatteknikk, ikke om Sør som person. Sør: Dette er ikke det samme som personangrep, tenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Sør overtar enhver tråd som dette, og kveler ethvert forsøk på å diskutere. *venter på angrep*. Drittlei.

Synes det er ganske dumt at Sør blir ropt på så til de grader, sånn som dette her.

Jeg lagde i hvert fall ikke denne tråden for å diskutere dette med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske dumt at Sør blir ropt på så til de grader, sånn som dette her.

Jeg lagde i hvert fall ikke denne tråden for å diskutere dette med ham.

Jeg skjønner det. Men det sier seg nesten selv, og det viser jo hvor lei folk er. Men jeg skal ikke skrive mer om det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest old lady

Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding.

En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.

''Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding. En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.''

Tror jeg går ut og kjøper meg en ekstra stor pose popcorn, jeg. Her kommer det nok til å gå varmt for seg utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Vi har alle hørt det før, og vi får helt sikkert høre det igjen :-)''

Garantert. :o) Sør var den første jeg tenkte på da jeg leste om saken på nettet i morrest. *hehe*

Det kan kanskje se ut som om han holder seg i skinnet denne gang.

Kanskje det ikke er for sent å lære en gammel hund nye triks?

Og nei - jeg tror faktisk ikke på julenissen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding. En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør.''

Tror jeg går ut og kjøper meg en ekstra stor pose popcorn, jeg. Her kommer det nok til å gå varmt for seg utover kvelden.

''Tror jeg går ut og kjøper meg en ekstra stor pose popcorn, jeg. Her kommer det nok til å gå varmt for seg utover kvelden.''

Denne måtte jeg flire av for det var også min første tanke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Synes det er ganske dumt at Sør blir ropt på så til de grader, sånn som dette her.

Jeg lagde i hvert fall ikke denne tråden for å diskutere dette med ham.

Å lage en sånn tittel er mer enn nok til å rope på Sør, dessverre.

Det første jeg tenkte da jeg så tråden på 100 nyeste var: Å nei, nå er Sør i sving igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkerikkeidag

Nicket ditt er 'orkerikkeidag'. Antar du da mener at du ikke orker å gi ditt eget svar i tråden. Allikevel så gidder du å skrive et svar bare for å overrekke tråden som en gave til Sør?

Joda, jeg kan gjerne svare, og det er så absolutt slettes ikke meningen å "gi" denne tråden som en gave til sør.

Men du, hva med å lese hva jeg skrev da?

Jeg husker med gru de mange og lange trådene med kverulering fra i fjor sommer ja.

Og det er DET jeg ikke gidder nå.

Samtidig så er det ment å være et "signal" til selve kverulanten her inne.

Han fikk gjentatte ganger (til det kjedsommelige) opplyst om at kansje Rom-folket_kan_ha_litt_skyld i at de er uønsket i stort sett alle land i hele Europa.

Og du, som trådstarter, bør vite at selve "headingen" på denne tråden er som en magnet på han som nå skal forsvare Rom-folket med alt det går an å kverulere med.

Jeg skulle gjerne vært med å diskutere temaet, men en viss person kupper som sagt alt av slike tråder.

Trist - men dog sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage en sånn tittel er mer enn nok til å rope på Sør, dessverre.

Det første jeg tenkte da jeg så tråden på 100 nyeste var: Å nei, nå er Sør i sving igjen.

''Å lage en sånn tittel er mer enn nok til å rope på Sør, dessverre.''

Nå er det ikke jeg som har laget tittelen da. Jeg tok bare samme overskrifta som saken hadde i nettavisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...