Gå til innhold

NAV aksjonerte mot romfolk, fant 74 falske barn.


Mandolaika

Anbefalte innlegg

''Hadde du enda stått opp for alle som ble trakkasert, så hadde jeg vært ærbødig.''

Det kan han jo ikke, han som er verdensmester i å trakkasere andre.

''Det kan han jo ikke, han som er verdensmester i å trakkasere andre. – Mrs Doolittle''

Eksempler?

Siden du påstår jeg er "verdensmester" burde det jo være enkelt for deg å finne 50-100 eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    38

  • Goliath

    30

  • Nord og ned

    23

  • Sara Bernard

    16

''Det kan han jo ikke, han som er verdensmester i å trakkasere andre. – Mrs Doolittle''

Eksempler?

Siden du påstår jeg er "verdensmester" burde det jo være enkelt for deg å finne 50-100 eksempler?

Selvsagt er det enkelt å finne. Men gidder jeg gjøre det? Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje se ut som om han holder seg i skinnet denne gang.

Kanskje det ikke er for sent å lære en gammel hund nye triks?

Og nei - jeg tror faktisk ikke på julenissen :-)

Du var optimist for tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

''Hadde du enda stått opp for alle som ble trakkasert, så hadde jeg vært ærbødig.''

Det kan han jo ikke, han som er verdensmester i å trakkasere andre.

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det enkelt å finne. Men gidder jeg gjøre det? Nope.

''Selvsagt er det enkelt å finne. Men gidder jeg gjøre det? Nope. – Mrs Doolittle''

Bare løst preik, med andre ord.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Med de store o'Rom-folk trådene i minnet fra i fjor sommer, så vet jeg omtrent utviklingen på denne tråden.

Stakkars Rom-folk som er så trakassert bestanding. En glemt gruppe som til stadighet får gjennomgå.

Her er "gave-tråden" til deg sør. – orkerikkeidag

''

Trakassering av jøder/romfolk/homofile/svarte/kvinner er ikke akseptabelt, uansett årsak.

Punktum.

Med vennlig hilsen

''Trakassering av jøder/romfolk/homofile/svarte/kvinner er ikke akseptabelt, uansett årsak.''

Hadde du i det minste skrevet:

Trakassering er uakseptabelt, uansett årsak.

Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Trakassering av jøder/romfolk/homofile/svarte/kvinner er ikke akseptabelt, uansett årsak.''

Hadde du i det minste skrevet:

Trakassering er uakseptabelt, uansett årsak.

Punktum.

''Hadde du i det minste skrevet:

Trakassering er uakseptabelt, uansett årsak.

Punktum. – Mrs Doolittle''

Gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tror jeg jaggu jeg selv kunne funnet på om jeg var drittlei av å være lutfattig. Det overrasker meg at noen blir overrasket over at de som har lite/ingenting klarer å finne frem til løsninger som kan endre tilværelsen betraktelig. Hvorfor overraskes folk av at enkelte fattige bryter lover og med det gjør seg selv til kriminelle? Jeg mener, selv de som har nok i utgangspunktet, gjør seg jo til kriminelle for å skaffe seg mer enn nok.

Det er vel svært få av de som er realister som blir overrasket over det.

Og nettopp derfor bør vi være så restriktive som mulig når det gjelder å slippe de fra romfolket, som ikke har økonomi til å livnære seg selv, inn i Norge. Norge hverken kan eller skal være europas sosialkontor.

Ergo medfører dette svært mye kriminalitet (som du selv påpeker), og den eneste reelle varige løsningen er å hindre at de dette gjelder ikke får tilgang til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok dessverre gjort det samme om jeg var lutfattig og ikke visste om jeg hadde nok mat og klær til barna mine :/

Og nettopp derfor skal vi ikke slippe inn i Norge de som ikke kan livnære seg på lovlig vis her (så fremt det ikke gjelder reelle asylsøkere og flyktninger - hvilket disse ikke tilhører).

Norge er ikke, og skal ikke, og kan ikke være europas sosialkontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''NAV aksjonerte mot romfolk, fant 74 falske barn.

Du verden for en fantasi de har. Kjekt å vite hva skattepengene bl.a. går til.

http://www.dagbladet.no/2013/02/12/nyheter/trygd/bedrageri/innenriks/romfolk/25708164/ – Mandolaika

''

Å henge ut et folkeslag for det noen av dem gjør, er selvsagt ikke forskjellig fra å henge ut jøder/funksjonshemmede/kvinner/trygdede/alenemødre/muslimer/homofile av de årsakene som folk finner på å henge dem ut for. Det er en variant av jødehat, om du vil.

Det handler egentlig om man evner å se mennesker som individer, eller om man (på beste kommunist-maner) ser folk som grupper, og hvor folk dømmes etter hvilken gruppe de er i.

Og til de som nevner "Sør" nedenfor: Jeg er faktisk stolt over å kunne si at jeg står opp for homofile/jøder/muslimer/alenemødre osv - hvem det nå enn er som blir angrepet av hundepakken denne uken. I dag var det romfolk, i morgen er det jøder, dagen etter er det homofile.

Det er en evig runddans for å finne noen man kan trakassere og hetse. (Hvilken gruppe det er i dag er egentlig irrelevant.)

Med vennlig hilsen

Det var et mektig stykke generalisering Sør....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvsagt er det enkelt å finne. Men gidder jeg gjøre det? Nope. – Mrs Doolittle''

Bare løst preik, med andre ord.

:lol:

For de som leser og skriver i dette forumet, så behøver ikke det dokumenteres ytterligere Sør.

Vi har alle sett det før - mange nok ganger til at det er helt greit å kalle deg norgesmester i dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hadde du i det minste skrevet:

Trakassering er uakseptabelt, uansett årsak.

Punktum. – Mrs Doolittle''

Gjerne det.

Så start da å leve som du forsøker å lære......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi vet at de fleste romfolk, altså sigøynere, er kriminelle. – slabbedask''

1) Mener du vi skal avvike fra "uskyldig inntil det motsatte er bevist"?

2) Hvis du hadde vært født der, ville du sannsynligvis vært kriminell, ikke sant?

Hvor mange ganger skal de bevise det før du forstår hvor omfattende kriminaliteten er i disse miljøer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var optimist for tidlig. :)

Jepp - men jeg trodde vel egentlig ikke på at Sør ville klare å holde seg unna her - som en plagsom flue på syltetøyet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok dessverre gjort det samme om jeg var lutfattig og ikke visste om jeg hadde nok mat og klær til barna mine :/

Her er for øvrig nok en god grunn til hvorfor kriminelle trekkes til Norge:

http://www.dagbladet.no/2013/02/13/nyheter/bedrageri/personvern/innenriks/25730037/

Det er dessverre alt for lett å være kriminell i dette landet - og det gjelder helt uavhengig av hva årsaken er til at man velger kriminalitet som "yrkesvei".

Så enten må vi hindre at disse kommer til landet, eller som må vi akseptere vesentlige endringer i det frie og åpne samfunnet vi i dag har, med store innskrenkninger i forhold til hva vi er vant til.

Vi kan ikke få i pose og sekk - selv om noen fremdeles ser ut til å tro det. De vil heldigvis/dessverre ikke tro det så veldig lenge til, for endringene vil måtte komme - på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje se ut som om han holder seg i skinnet denne gang.

Kanskje det ikke er for sent å lære en gammel hund nye triks?

Og nei - jeg tror faktisk ikke på julenissen :-)

Lettere sagt enn gjort; vi som kjenner lusa på gangen bør la være å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er for øvrig nok en god grunn til hvorfor kriminelle trekkes til Norge:

http://www.dagbladet.no/2013/02/13/nyheter/bedrageri/personvern/innenriks/25730037/

Det er dessverre alt for lett å være kriminell i dette landet - og det gjelder helt uavhengig av hva årsaken er til at man velger kriminalitet som "yrkesvei".

Så enten må vi hindre at disse kommer til landet, eller som må vi akseptere vesentlige endringer i det frie og åpne samfunnet vi i dag har, med store innskrenkninger i forhold til hva vi er vant til.

Vi kan ikke få i pose og sekk - selv om noen fremdeles ser ut til å tro det. De vil heldigvis/dessverre ikke tro det så veldig lenge til, for endringene vil måtte komme - på en eller annen måte.

''Så enten må vi hindre at disse kommer til landet, eller som må vi akseptere vesentlige endringer i det frie og åpne samfunnet vi i dag har, med store innskrenkninger i forhold til hva vi er vant til.''

Og da er alternativ #1 det eneste akseptable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høyst sannsynlig vesentlig mer omfattende enn hva som er avdekket så langt, og ganske så sikkert vel organisert kriminalitet:

http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.10910642

Dette er ikke snakk om en fattig mor som gjør seg til kriminell for at barna skal få mat på bordet.

Dette er grov organisert kriminalitet i multimillioners klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''NAV aksjonerte mot romfolk, fant 74 falske barn.

Du verden for en fantasi de har. Kjekt å vite hva skattepengene bl.a. går til.

http://www.dagbladet.no/2013/02/12/nyheter/trygd/bedrageri/innenriks/romfolk/25708164/ – Mandolaika

''

Å henge ut et folkeslag for det noen av dem gjør, er selvsagt ikke forskjellig fra å henge ut jøder/funksjonshemmede/kvinner/trygdede/alenemødre/muslimer/homofile av de årsakene som folk finner på å henge dem ut for. Det er en variant av jødehat, om du vil.

Det handler egentlig om man evner å se mennesker som individer, eller om man (på beste kommunist-maner) ser folk som grupper, og hvor folk dømmes etter hvilken gruppe de er i.

Og til de som nevner "Sør" nedenfor: Jeg er faktisk stolt over å kunne si at jeg står opp for homofile/jøder/muslimer/alenemødre osv - hvem det nå enn er som blir angrepet av hundepakken denne uken. I dag var det romfolk, i morgen er det jøder, dagen etter er det homofile.

Det er en evig runddans for å finne noen man kan trakassere og hetse. (Hvilken gruppe det er i dag er egentlig irrelevant.)

Med vennlig hilsen

Å påvise organisert kriminalitet nok en gang fra en stor gruppe mennesker som tilhører romfolket er ikke trakasering Sør.

Dette dreier seg om kriminell svindel i multimillioner klassen, og føyer seg bare til rekken av ulike organiserte kriminelle handlinger fra ulike deler av den rombefolkningen som kommer til Norge under påskudd av å være her som turister som skal livnære seg på tigging.

Fakta er aldri trakasering Sør, og det er merkelig at du ikke forstår at dine forsøk på å forsvare disse kriminelle elementene som snylter på det norske samfunn, kun medfører at folks motvilje mot dem (og deg) bare øker.

Den samme konsekvens får også dine trakaseringer av de som påpeker disse fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som leser og skriver i dette forumet, så behøver ikke det dokumenteres ytterligere Sør.

Vi har alle sett det før - mange nok ganger til at det er helt greit å kalle deg norgesmester i dette :-)

Duh altså! Jeg skrev VERDENSmester! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...