flisa Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Vet du datoen da det starta også? Hva skal til for å bli GMILF da? *nervøs* Grand Mother osv 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Har du eller togli vært i Tønsberg i det siste?? Det var en kvinne der som satte seg fast i ei handlevogn og 5 brannmenn måtte til for å få henne løs. *fnis* Nei, jeg gjør meg faktisk ikke så teit bare for å få se en brannmann. Men jeg legger ikke skjul på at jeg digger de årlige brannvern-kursene... ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-) Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-) ''Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-) Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-)''Haha, spot on! dette er nok mitt inntrykk også Har hatt huset fullt av håndverkere fra flere laug i det siste, og ingen av dem vil bli spurt om å være med i Cola-reklamer vil jeg tro... ;-) Trommisen til Margaret Berger (er pt post.doc) derimot, kan for bli spurt... ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Godt å høre! Men hvis du ikke har tenkt å svømme eller å svømme om kapp, så har jeg spabad.......vi trenger ikke å sitte i hvert vårt hjørne heller... 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Slutter mennesker noensinne å være knullbare??? Spørs hva du mener med knullbar, alle kan jo knulles. Men det menes jo om du kunne tenkt deg å knulle vedkommende:-) Hva som er knullbart varierer fra person til person. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Men hvis du ikke har tenkt å svømme eller å svømme om kapp, så har jeg spabad.......vi trenger ikke å sitte i hvert vårt hjørne heller... Hjeeeelp!! Burde DOL fått et eget flørteforum tro? 0 Siter
fineline Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Spørs hva du mener med knullbar, alle kan jo knulles. Men det menes jo om du kunne tenkt deg å knulle vedkommende:-) Hva som er knullbart varierer fra person til person. Det er yyyyyyttttterst få jeg kan tenke meg å knulle;-) I mine øyne er da kun en mann knullbar;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2013 Skrevet 21. februar 2013 Det er yyyyyyttttterst få jeg kan tenke meg å knulle;-) I mine øyne er da kun en mann knullbar;-) Ja, det er jo sånn, noen har bare en, andre har mange, men det betyr ikke at man feier over dem fordi om han mener de er knullbare:-) 0 Siter
Gjest det vil jeg tro ja Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Tja., det er vel udelt positivt å bli oppfattet slik? http://www.facebook.com/pages/MILF/419594648075607?fref=tck 0 Siter
morsan Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 ''Åja, mange sexy akademikere! Flotte velpleide menn med dress mmmm :-) Synes det er mye kreti og pleti blant håndverkere jeg da. tenkte det da det for noen år siden vasset masse håndverkere rundt på jobben her - tenkte at kvinner var lurt av den lekre fotomodellen i "coca cola light break" til å tro at håndverkere var slik, mens virkeligheten langtfra var der :-)''Haha, spot on! dette er nok mitt inntrykk også Har hatt huset fullt av håndverkere fra flere laug i det siste, og ingen av dem vil bli spurt om å være med i Cola-reklamer vil jeg tro... ;-) Trommisen til Margaret Berger (er pt post.doc) derimot, kan for bli spurt... ;-) Ja, det er stor variasjon - både blant akademikere og håndverkere. 0 Siter
morsan Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 ''*rødmer og plystrer litt uskyldig* Hver gang brannalarmen går på jobben håper jeg intenst at det går så langt at brannbilene kommer... *hehe*'' Brannmenn har jeg ikke drømt om, men må innrømme jeg kikket litt spesielt rundt i byen når store skip hadde lagt til etter "En offiser og en gentleman". Jeg er også mer fan av de mer "striglede" uniformene enn brannmenn o.l. i "arbeidsuniform". 0 Siter
morsan Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Vi får holde godt fast på hver vår. Eventuelt bytte ... ;-) ''Eventuelt bytte ...'' På tide å opprette et eget swingers-forum på DOL kanskje? ;-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 ''Eventuelt bytte ...'' På tide å opprette et eget swingers-forum på DOL kanskje? ;-) Kunne vært spennende det ;-) 0 Siter
ingoen Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Skrevet 26. februar 2013 Tja., det er vel udelt positivt å bli oppfattet slik? http://www.facebook.com/pages/MILF/419594648075607?fref=tck haha! Ja, er vel i grunn det! :-) 0 Siter
Gjest det vil jeg tro ja Skrevet 26. februar 2013 Skrevet 26. februar 2013 haha! Ja, er vel i grunn det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.