Gå til innhold

Å trene seg opp uten å bli syk.


Gjest wannabesporty

Anbefalte innlegg

Gjest wannabesporty

Hei. Jeg vet ikke om det er fagpersoner som svarer her? Fant ikke det, men håper jeg kan spørre noen likevel. Jeg har ME, men er "frisk og rask" nå. Tåler imidlertid ingenting av fysisk aktivitet, får høy ujevn puls og deretter utmattet i flere dager. Jeg er så utålmodig!! Jeg vil bli sprek, fast i fisken, jeg vil jogge, springe, danse og elske med min kjære uten å bli nær besvimelse av alt blodet som plutselig får fart på seg(?). Vet ikke om det er derfor, men jeg får lett besvimelsestendenser ved LETT fysisk aktivitet. Er lei av å ikke tåle, vil springe, springe, og bare kose meg. Bli normalt sliten, svett og ha god samvittighet etterpå. Slik jeg er nå, orker jeg knapt å gå tur. Har tendens til å gå for fort frem, slik at jeg må kutte ut all trening, mister energi, blodtrykk, pulsen raser avgårde i uker. Det føles så meningsløst å gå f.eks 5 minutter tur, for så å gradvis øke. Kan noen gi meg råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...