Gå til innhold

NHD: å glede seg til noe når en er nedfor..


Gjest

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Er det noe nytte i å behandle plager hvis det er normale plager?

Leste du mitt forrige svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • XbellaX

    16

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    6

  • frosken

    6

  • berreundrar

    2

Gjest bølger

Ps. Beklager hvis jeg forvirret deg. Jeg tenkte ikke på det.

Det er ikke du som har forvirret meg, men NHD. Er jeg frisk. At det bare er jeg som må ta meg sammen og takle et normalt liv, normale tanker og normale følelser. Nytter det da med medisiner?Tanker og følelser er kaotiske nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du på alle andre sine oppfølgningsspørsmål og ikke mitt?

Jeg stiller tydeligvis dumme spørdmål siden du overser meg her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som har forvirret meg, men NHD. Er jeg frisk. At det bare er jeg som må ta meg sammen og takle et normalt liv, normale tanker og normale følelser. Nytter det da med medisiner?Tanker og følelser er kaotiske nå.

Jeg angrer for at jeg startet denne tråden. Det skapte bare uro og kaos for oss begge to :( Trodde jeg hadde et stort gjennombrudd idag og ble så glad for det - men jeg har tydeligvis bare lurt meg selv nok en gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke du som har forvirret meg, men NHD. Er jeg frisk. At det bare er jeg som må ta meg sammen og takle et normalt liv, normale tanker og normale følelser. Nytter det da med medisiner?Tanker og følelser er kaotiske nå.

Nå får i hverfall ikke jeg sove i natt (og jeg skal opp pga jobb kl 05:30) fordi det gjør så vondt og er lei meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er likevel ennå forvirret. Hvordan kan en behandle noe som er normalt. Hvis jeg er frisk. Hvis det bare er jeg som ikke takler livet.

''Hvis det bare er jeg som ikke takler livet.''

Kanskje det er det som er noe av poenget, hvordan kan du lære deg til å takle/mestre/håndtere på en annen/ bedre måte enn du gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som har forvirret meg, men NHD. Er jeg frisk. At det bare er jeg som må ta meg sammen og takle et normalt liv, normale tanker og normale følelser. Nytter det da med medisiner?Tanker og følelser er kaotiske nå.

Begge deler. Du skal roe ned med medisinene, nå skal du prøve ut dette og gi det t-i-d. Du bør også jobbe grundig med deg selv. Hvorfor må det være det ene eller det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bølger

Jeg angrer for at jeg startet denne tråden. Det skapte bare uro og kaos for oss begge to :( Trodde jeg hadde et stort gjennombrudd idag og ble så glad for det - men jeg har tydeligvis bare lurt meg selv nok en gang :(

Du hadde et stort gjennombrudd i dag.

Den gang jeg skrev ned reaksjonene mine, og etterhvert som jeg skrev så fikk jeg se det på avstand og se hvor tåpelige reaksjonene var. Så følte meg bedre etterpå. Senere på kvelden fikk jeg en nedtur igjen og skadet meg. Likevel var det positivt det jeg opplevde når jeg skrev ned reaksjonene mine.

Vi har litt å slite med både du og jeg, men du må ikke glemme de gjennombruddene du har, selv om det går ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke det jeg har sagt heller! Takk for at du bryter meg enda mer ned :(

Trekk pusten. Skaff deg litt avstand. I morgen er det en ny dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk pusten. Skaff deg litt avstand. I morgen er det en ny dag..

Jeg greier det ikke. Jeg skal opp om 5 timrt er og på jobb - det vlir et helvete for søndagene er slitsomme fra før :(

Skulle aldri tatt det opp, angrer sykt mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde et stort gjennombrudd i dag.

Den gang jeg skrev ned reaksjonene mine, og etterhvert som jeg skrev så fikk jeg se det på avstand og se hvor tåpelige reaksjonene var. Så følte meg bedre etterpå. Senere på kvelden fikk jeg en nedtur igjen og skadet meg. Likevel var det positivt det jeg opplevde når jeg skrev ned reaksjonene mine.

Vi har litt å slite med både du og jeg, men du må ikke glemme de gjennombruddene du har, selv om det går ned igjen.

Jeg føler meg bare jævli dum og har nettopp fått det bekreftet også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo umulig være andre grunner?

Alle andre fikk svar på sine oppf.spm - ikke jeg. Det er en grunn til det når jeg også var den som tok det opp. Derfor dumme spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bølger

Begge deler. Du skal roe ned med medisinene, nå skal du prøve ut dette og gi det t-i-d. Du bør også jobbe grundig med deg selv. Hvorfor må det være det ene eller det andre?

Etter det første svaret jeg fikk fra NHD så fikk jeg inntrykk av at jeg er frisk. At det er helt normalt å ha det slik jeg har det. Må bare lære å godta/takle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre fikk svar på sine oppf.spm - ikke jeg. Det er en grunn til det når jeg også var den som tok det opp. Derfor dumme spm.

Så da er det helt ok å utagere på "vanlig måte", slik du gjør nå? Tenk om vi alle skulle gjøre det hver gang vi ikke fikk svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...