Gå til innhold

Pustevansker


Gjest Auujente

Anbefalte innlegg

Gjest Auujente

Hei, jeg har siden i dag ettermiddag hatt problemer med å puste. Det stikker ved innånding på venstre side i ribbeina. Gjør mest vondt ved dype åndedrag, f.eks. gjesping, nysing. Jeg får ikke pustet ordentlig og får en slags panikk når jeg opplever smerten. Ligner nogen lunde på hold følelsen, men som sagt har det vart i hele dag og ikke gått bort en eneste gang. Hva kan dette være? Smerten har kun holdt seg i venstre området. Har aldri opplevd dette før, bortsett fra hold som jeg opplever svært sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nattnick

Det kan være en forstrekt muskel. Jeg har opplevd voldsomme smerter i forbindelse med forstrekt muskel, og da var det også vondt å hoste og puste dypt. Har du gjort noe spesielt før denne smerten kom? Trening eller noe annet som kan ha forstrekt en muskel?

Evt andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Auujente

Har du slått deg?

Er det andre ting som er anderledes?

Jeg har ikke slått meg eller gjort noe annerledes i det siste. Trener regelmessig, men har ikke merket noe spesielt vondt under treningen. Denne smerten oppsto helt plutselig når jeg var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nattnick

Jeg har ikke slått meg eller gjort noe annerledes i det siste. Trener regelmessig, men har ikke merket noe spesielt vondt under treningen. Denne smerten oppsto helt plutselig når jeg var ute.

Da er det lurt å få snakket med legevakta. De kan etter å ha snakket med deg, vurdere om du bør undersøkes av lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nattnick

Jeg har ikke slått meg eller gjort noe annerledes i det siste. Trener regelmessig, men har ikke merket noe spesielt vondt under treningen. Denne smerten oppsto helt plutselig når jeg var ute.

Det kan være muskelstrekk, selv om du ikke merket noe under treningen. Men det er best å høre med legevakt/ lege for å høre deres vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...