AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Det hadde vært fint om noen kunne laget en tråd der vi skal bruke denne funksjonen, så vi får prøvd det. Anonymous poster hash: 080ec...8a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 Skrevet 11. april 2013 Det hadde vært fint om noen kunne laget en tråd der vi skal bruke denne funksjonen, så vi får prøvd det. Anonymous poster hash: 080ec...8a3 Ja, anonyme kan gjøre det Anonymous poster hash: 82f16...384 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 11. april 2013 Skrevet 11. april 2013 Ja, anonyme kan gjøre det Anonymous poster hash: 82f16...384 Hei, så deres lille samtale rundt dette og tenkte jeg bare ville informere om at det kun er trådstarter som kan legge til en avstemning, og denne havner da også i toppen av tråden. Så vet dere det! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 Skrevet 14. mai 2013 Hei, så deres lille samtale rundt dette og tenkte jeg bare ville informere om at det kun er trådstarter som kan legge til en avstemning, og denne havner da også i toppen av tråden. Så vet dere det! Takk! Det var ingen samtale. Men av en eller annen grunn ble det 2 forskjellige nummer bak anonym på de 2 innleggene som begge var fra meg. (Det er den eneste gangen jeg har lagt merke til at det ikke har blitt samme tall og siffer bak anonym i mine innlegg i et emne) Anonymous poster hash: 82f16...384 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.