Gå til innhold

Iphone og facebookkontakter *ahhrrrgg*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg laga meg en instagramkonto her forleden og i den forbindelse har jeg visst importert alle facebookvennene mine til kontaktlista på Iphonen! Hvordan jeg fikk det til, aner jeg ikke..... Noen som vet hva jeg gjør for å få kontaktlista til å bli som den opprinnelig var?

Jeg har også fått alle facebookkontaktene mine inn på Iphonen og jeg aner heller ikke hvordan jeg greide det eller hvordan jeg får fjernet de. Håper du får svar fra nopen som vet ellers må jeg spørre datagutta på jobb. Fikk Iphonen på jobb så :-)

Jeg har også fått alle facebookkontaktene mine inn på Iphonen og jeg aner heller ikke hvordan jeg greide det eller hvordan jeg får fjernet de. Håper du får svar fra nopen som vet ellers må jeg spørre datagutta på jobb. Fikk Iphonen på jobb så :-)

Tell me hvis du finner ut av det :) Det skjedde da jeg laga en instagramkonto i forrige uke... Egentlig skjønner jeg ikke poenget med instagram, men minstemor på snart ni har laga seg en konto og jeg føler jeg må følge litt med på bildene hun legger ut :P

Nicklusheletida

Tell me hvis du finner ut av det :) Det skjedde da jeg laga en instagramkonto i forrige uke... Egentlig skjønner jeg ikke poenget med instagram, men minstemor på snart ni har laga seg en konto og jeg føler jeg må følge litt med på bildene hun legger ut :P

Skal si i fra når jeg finner ut av det :)

Jeg laga meg en instagramkonto her forleden og i den forbindelse har jeg visst importert alle facebookvennene mine til kontaktlista på Iphonen! Hvordan jeg fikk det til, aner jeg ikke..... Noen som vet hva jeg gjør for å få kontaktlista til å bli som den opprinnelig var?

Jeg fikk alle facebookvennene mine sin fødselsdag inn i kalenderen på iphonen.  Vet ikke hvordan de kom dit.  Ser ut som facebook og iphonen lever sitt eget liv.  

Annonse

Jeg fikk alle facebookvennene mine sin fødselsdag inn i kalenderen på iphonen.  Vet ikke hvordan de kom dit.  Ser ut som facebook og iphonen lever sitt eget liv.  

Godt jeg ikke er den eneste som ikke skjønner hva som skjer ;) Men jeg vet jeg trykket på noe i forbindelse med bruken av Instagram, så er nok noe med "importere kontakter fra Face" etc jeg har gjort.... finner ikke ut hvordan jeg resetter dette...

Det er vel bare å stille inn til fabrikkinstilling - og starte på nytt.

Men da sletter jeg vel så mye annet også? Det er liksom ikke helt krise å ha alle FB-kontaktene på Iphonen, men hadde vært ok å slippe :P Tror ikke jeg gjør noe så drastisk som å endre alt på Iphonen... Jeg som hater alt som smaker av teknikk osv (dvs. får jeg det rett i fanget uten å gjøre noe, så er det greit :P)

annlovindaen

Når jeg logger meg på facebook på min telefon (ikke iphone, lg smartphone) da får jeg spørsmål om jeg vil oppdatere alle facebookkontaktene med min telefonkontaktliste, om jeg kun vil oppdatere eksistrende telefonkontaktliste, eller om jeg ikke vil oppdatere den. 

Når jeg logger meg på facebook på min telefon (ikke iphone, lg smartphone) da får jeg spørsmål om jeg vil oppdatere alle facebookkontaktene med min telefonkontaktliste, om jeg kun vil oppdatere eksistrende telefonkontaktliste, eller om jeg ikke vil oppdatere den. 

Jepp.... men hvordan kan jeg få Iphonen min til å spørre meg om jeg fjerne alle facebookkontaktene fra min telefonkontaktliste? :P

Annonse

Jeg LOVER at jeg skal huske på det neste gang!!!! Bare jeg får fjerna de irriterende FB-vennene mine fra Iphonen :P

Du får sitte å slette, når du kjeder deg og ikke har annet å finne på. :)  Når du sitter på venterommet til legen eller tannlegen, og det er så lang ventetid.  

Du får sitte å slette, når du kjeder deg og ikke har annet å finne på. :)  Når du sitter på venterommet til legen eller tannlegen, og det er så lang ventetid.  

Høh, det er det man har Se og Hør for!:P    Men seriøst - det må da gå an å slette alle FB-kontaktene med et tastetrykk også.... Hm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...