Gå til innhold

Nettdating - noe så deprimerende :P

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron

Å? Hvorfor? :)  Dem har jeg ikke hørt om.

Jeg har bare sett noen tilfeldige TV-reklamer, aldri brukt tjenesten selv. Er vel noe med det navnet som jeg synes er litt morsomt og slagordet deres som er "for single med høye forventninger". Lurer på hvem som egentlig bruker siden, og om de bruker den pga. at de er i målgruppen ("høytutdannede single som vet hva de vil") eller pga. dårlig selvinnsikt ;) For meg virker navnet litt ekskluderende, men kan godt være at det er en ok datingside likevel.

Ellers skjønner jeg godt at TS stiller litt krav. Tror jeg hadde ønsket mye av det samme dersom jeg så etter en partner (men synes ikke det er så viktig å være sammen med noen med høyere utdanning selv om jeg har det selv).

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Togli

27

• AnonymBruker

13

• Maglor

7

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Sukker.no har en lignende funksjon ja, man svarer på mange spørsmål og rangerer hvor viktig forskjellige ting er for deg. Her kan man fint merke av at ikke-røyker er svært viktig, aktiv fysisk er ganske viktig, og ting liker barn/ønsker flere barn/ferdig med å få barn, foretrekker å bruke fritiden hjemme/ute, uavhengighet i forhold, hvor åpen er man om sex, alt mulig. Svarer man ærlig og treffer på mannfolk som også har svart ærlig ikke bare  tatt det de tror de får flest damer på, får man opp et matchtall som faktisk har noe for seg.

Jeg brukte sukker selv da jeg prøvde meg på nettdating, det og møteplassen. Sukker hadde bedre utvalg av folk med noe mellom øra syns jeg. Men jeg anbefaler å skru av chatten, spesielt på kveldene i helga. Der får man fort overdose av "Hei, du var søt, vil du se kuken min?"-meldinger.

Heldigvis treffer man blink innimellom, jeg kan takke sukker for at jeg idag er samboer på fjerde året og har en jeg ser for meg å bli gammel med:-)

Har du prøvd elitepartner.no? B) Pleier å fnise litt når jeg ser reklame for den :P

Har sett den, ja - men jeg ser for meg slike "høy-på-pæra-mannfolk" der inne, så jeg tror kanskje ikke det er noe for meg :P Har litt trøbbel med de som tror de er så mye bedre enn alle andre... men mulig jeg er litt fordomsfull her :P

Driver du med nettdating nå? Og jeg som nesten var overbevist om at du hadde noe på gang med "Nord og ned"...

Har forresten en sterk følelse av at case nr 1. og case nr 6., er en og samme person. Tror du det kan være Sør?

Anonymous poster hash: b8e48...061

Anonymous poster hash: b8e48...061

Er vel litt feil å si at jeg "driver med nettdating", men en kompis inviterte meg inn til en datingside der jeg er innom sporadisk :P

Da jeg leste Shades of Grey, så var det Nord og Ned jeg fantaserte om, men da var altså jeg den dominante og han den som måtte adlyde! B) B)

Hm... jeg tror igrunnen Sør alltid er Sør jeg :P

Skjønner ikke hva du klager over. 6 case, og ikke en eneste en av dem ser ut til å ha sendt deg et bilde av en ereksjon. Så vidt jeg hører er det knapt mulig for en kvinne å nettdate eller dele ut sitt telefonnummer uten å få oversendt erigerte peniser

Men det er kanskje derfor adelskvinnen klager. :)

Det hender fra tid til annen at jeg får spørsmål om de kan sende meg bilder av junioren sin, men da pleier jeg å takke høflig nei - og da er de sikre på at jeg er fryktelig prippen siden jeg er lærer :P Altså..jeg har ikke noe imot "juniorer", men jeg leter tross alt etter en mann, ikke bare en pikk! Dessuten begynner de alltid å unnskylde seg mht skrivefeil osv - har skjønt at lærere er skumle!

Den med adelskvinnen var igrunnen ganske interessant... Måtte titte lenge og vel på profilbildet mitt for å prøve å begripe hvorfor jeg ser ut som en adelskvinne??

Vet liksom ikke om jeg burde blir fornærma eller hva :P

Skjønner ikke hva du klager over. 6 case, og ikke en eneste en av dem ser ut til å ha sendt deg et bilde av en ereksjon. Så vidt jeg hører er det knapt mulig for en kvinne å nettdate eller dele ut sitt telefonnummer uten å få oversendt erigerte peniser

Men det er kanskje derfor adelskvinnen klager. :)

Det hender fra tid til annen at jeg får spørsmål om de kan sende meg bilder av junioren sin, men da pleier jeg å takke høflig nei - og da er de sikre på at jeg er fryktelig prippen siden jeg er lærer :P Altså..jeg har ikke noe imot "juniorer", men jeg leter tross alt etter en mann, ikke bare en pikk! Dessuten begynner de alltid å unnskylde seg mht skrivefeil osv - har skjønt at lærere er skumle!

Den med adelskvinnen var igrunnen ganske interessant... Måtte titte lenge og vel på profilbildet mitt for å prøve å begripe hvorfor jeg ser ut som en adelskvinne??

Vet liksom ikke om jeg burde blir fornærma eller hva :P

Annonse

Litt kresen er du jo, for sånn heelt fritt for flørting har det jonikke vært her inne :-)

Forslag om å treffes over en kaffekopp hos konditor Valaker på Moa f.eks ;-)

Men nå må jeg stikke. Skal i konfirmasjon, i en kirke ikke langt unna deg :-)

Ah, nå begynner det å demre her :P Problemet er jo at jeg ikke aner hvordan du ser ut eller hvem du er, og da er vi like langt :P

Hahaha, fikk meg en god latter av case'ne dine! :)

Tror ellers menn (og kvinner) på nettet er omtrent så ulike som folk ellers, og at du har hatt uflaks. Men kan hende finnes det en del gjengangere, type casene dine. De mer interessante blir vel kanskje ikke så lenge ;).

Har chatta med mange flotte menn også, men de bor aaaltfor langt unna!!!! *hyyyl* :P

Jeg har bare sett noen tilfeldige TV-reklamer, aldri brukt tjenesten selv. Er vel noe med det navnet som jeg synes er litt morsomt og slagordet deres som er "for single med høye forventninger". Lurer på hvem som egentlig bruker siden, og om de bruker den pga. at de er i målgruppen ("høytutdannede single som vet hva de vil") eller pga. dårlig selvinnsikt ;) For meg virker navnet litt ekskluderende, men kan godt være at det er en ok datingside likevel.

Ellers skjønner jeg godt at TS stiller litt krav. Tror jeg hadde ønsket mye av det samme dersom jeg så etter en partner (men synes ikke det er så viktig å være sammen med noen med høyere utdanning selv om jeg har det selv).

Ang. utdanning, så er ikke det egentlig det viktigste, men jeg merker at de mennene med høyere utdanning ofte har en litt annen måte å reflektere på enn de som kun har videregående skole  - Selvsagt finnes det unntak her :)    Jeg fascineres lett av menn som er gode på å diskutere -det er råsexy;)

Sukker.no har en lignende funksjon ja, man svarer på mange spørsmål og rangerer hvor viktig forskjellige ting er for deg. Her kan man fint merke av at ikke-røyker er svært viktig, aktiv fysisk er ganske viktig, og ting liker barn/ønsker flere barn/ferdig med å få barn, foretrekker å bruke fritiden hjemme/ute, uavhengighet i forhold, hvor åpen er man om sex, alt mulig. Svarer man ærlig og treffer på mannfolk som også har svart ærlig ikke bare  tatt det de tror de får flest damer på, får man opp et matchtall som faktisk har noe for seg.

Jeg brukte sukker selv da jeg prøvde meg på nettdating, det og møteplassen. Sukker hadde bedre utvalg av folk med noe mellom øra syns jeg. Men jeg anbefaler å skru av chatten, spesielt på kveldene i helga. Der får man fort overdose av "Hei, du var søt, vil du se kuken min?"-meldinger.

Heldigvis treffer man blink innimellom, jeg kan takke sukker for at jeg idag er samboer på fjerde året og har en jeg ser for meg å bli gammel med:-)

Jeg er enig i at det er mange bra menn på sukker :) Nå er jo jeg ganske fastlåst mht bosted, så sånn sett har jeg foreløpig ikke funnet noen som passer meg og som bor like ved der jeg bor.... må vel vente til flere av førtiåringene blir skilte :P

Annonse

Madelenemie

Hei!

Det er flere fordeler vil jeg tro med nettdating.

Man blir kjent ut i fra interesser, tror jeg.

Men selvsagt er det feil sider du har vært på hvis de skriver slik til deg :-(

Jeg vil synes det er langt lettere å bli kjent ved å skrive, det er det indre i menneske jeg likevel forelsker meg i, interesser, ærlighet, stabilitet og forpliktelse. Viktig for meg.

Tror elitepartner er det godt sted, jeg vet ikke, men jeg vil anta man der kan finne noen innenfor ens nivå utdanningsmessig eller interessemessig.

Utseende er ikke så viktig for meg, men det spiller jo inn, men jeg tror nok det betyr relativt lite, alder er i vertfall ikke viktig, men tror foretrekker eldre menn.

Tenker at jeg ville passet godt med en mann på 65 år, jeg forbinder alder med klokskap og visdom.

Men man må jo først gjøre interessene sammen, så kan man kjenne følelsene etter hvert, slik tror jeg det er. Da jeg var ute på et fartøy for å ta noen prøver, møtte jeg en marinbiolog som var ca 70 år, han så ut som 60 tror jeg, hans interesse for slimål og kråkeboller gjorde at jeg liksom kjente hjerte slå hardt, han så ikke på meg, men jeg så på han. Jo mer jeg så jo mer ble jeg varm i kinnene, så slikt fører altså til følelser.

Lykke til Toglie :-)

Hei!

Det er flere fordeler vil jeg tro med nettdating.

Man blir kjent ut i fra interesser, tror jeg.

Men selvsagt er det feil sider du har vært på hvis de skriver slik til deg :-(

Jeg vil synes det er langt lettere å bli kjent ved å skrive, det er det indre i menneske jeg likevel forelsker meg i, interesser, ærlighet, stabilitet og forpliktelse. Viktig for meg.

Tror elitepartner er det godt sted, jeg vet ikke, men jeg vil anta man der kan finne noen innenfor ens nivå utdanningsmessig eller interessemessig.

Utseende er ikke så viktig for meg, men det spiller jo inn, men jeg tror nok det betyr relativt lite, alder er i vertfall ikke viktig, men tror foretrekker eldre menn.

Tenker at jeg ville passet godt med en mann på 65 år, jeg forbinder alder med klokskap og visdom.

Men man må jo først gjøre interessene sammen, så kan man kjenne følelsene etter hvert, slik tror jeg det er. Da jeg var ute på et fartøy for å ta noen prøver, møtte jeg en marinbiolog som var ca 70 år, han så ut som 60 tror jeg, hans interesse for slimål og kråkeboller gjorde at jeg liksom kjente hjerte slå hardt, han så ikke på meg, men jeg så på han. Jo mer jeg så jo mer ble jeg varm i kinnene, så slikt fører altså til følelser.

Lykke til Toglie :-)

Takk :) Jeg må nok innrømme at utseendet betyr noe for meg, men det betyr ikke at jeg faller for billedskjønne fyrer... Jeg faller for sjarm, blikk, smil etc :) Jeg kunne nok aldri falt for en i 60-åra, for faren min er jo der (65), så det ville føltes helt feil for meg ;) Jeg får jo mange hyggelige henvendelser også, men dessverre bor de for langt unna ;)

Madelenemie

Hei!

Min far er 62 år :-)

Jeg liker likevel eldre menn, min egen er ung.

Ung og dum :-) Ja ja så kan jeg drømme om min professor. :-)

Utseende betyr litt for meg også, men langt mer interesser, der ligger lidenskapen.

Men man må altså være ren og skikkelig og gentleman. Det er viktig, da mener jeg snakke pent og høflig m.m.

:)

Vil du treffe en mann nå?

Har du ingen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...