Gå til innhold

Nettdating - noe så deprimerende :P

Anbefalte innlegg

Hei!

Min far er 62 år :-)

Jeg liker likevel eldre menn, min egen er ung.

Ung og dum :-) Ja ja så kan jeg drømme om min professor. :-)

Utseende betyr litt for meg også, men langt mer interesser, der ligger lidenskapen.

Men man må altså være ren og skikkelig og gentleman. Det er viktig, da mener jeg snakke pent og høflig m.m.

:)

Vil du treffe en mann nå?

Har du ingen?

Jeg er singel, ja :) Vært det de siste tre årene:) har selvsagt hatt noen flørter, men enten bor de for langt unna eller så har de ikke barn og ønsker seg det (jeg vil ikke ha flere) ;) Tja, vil og vil... Jeg har det igrunnen veldig fint sånn som det er nå også, men det er ikke til å komme bort fra at jeg innimellom er litt lei av den spennende singeltilværelsen også ;) Det kan bli litt for spennende til tider :P

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Togli

27

• AnonymBruker

13

• Maglor

7

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie

Jeg er singel, ja :) Vært det de siste tre årene:) har selvsagt hatt noen flørter, men enten bor de for langt unna eller så har de ikke barn og ønsker seg det (jeg vil ikke ha flere) ;) Tja, vil og vil... Jeg har det igrunnen veldig fint sånn som det er nå også, men det er ikke til å komme bort fra at jeg innimellom er litt lei av den spennende singeltilværelsen også ;) Det kan bli litt for spennende til tider :P

Hei!

Jeg flørter ikke jeg :-)

Ser ikke nok opp, men hvis en mann har mye kunnskap om noe ser jeg, og ser han ikke på meg blir jeg interessert.

Jeg kunne aldri tenkt meg flere barn, huff og nei..snart ferdig med fødsel og småbarnstid :-) orker ikke begynne på nytt :-)

Jeg så et program i kveld om 10 nyoppdagete arter, og jeg ville nok foretrekt bare reist med en mann med felles interesser for å arbeide og forske på ting. Men jeg blir merkelig fort avstandsforelsket i menn som er engasjert i noe som interesserer meg, biller, amfibier, planter, fysiologi, jeg er allsidig.

:-)

Gjest Ladytron

Har sett den, ja - men jeg ser for meg slike "høy-på-pæra-mannfolk" der inne, så jeg tror kanskje ikke det er noe for meg :P Har litt trøbbel med de som tror de er så mye bedre enn alle andre... men mulig jeg er litt fordomsfull her :P

Hehe, tydeligvis ikke bare meg som ble litt skeptisk til konseptet ;)

Gjest Ladytron

Ang. utdanning, så er ikke det egentlig det viktigste, men jeg merker at de mennene med høyere utdanning ofte har en litt annen måte å reflektere på enn de som kun har videregående skole  - Selvsagt finnes det unntak her :)    Jeg fascineres lett av menn som er gode på å diskutere -det er råsexy;)

Ja, en del folk blir vel gjerne litt mer reflektert av de ekstra årene med utdanning :) Diskusjoner er vel ikke det som tenner meg mest, så kanskje det er derfor jeg ikke er så opptatt av det. :lol: 

Synes det er litt trist at det blir sexchatt og helt på kanten med en gang. Vil ikke de fleste damer synes det er litt turn off egentlig? Og hvorfor skjønner ikke mennene det?

Men fatt mot jeg kjenner flere som har truffet hverandre på datingssider. Bare regn med å luke bort froskene først, og de er det mange av tror jeg. Samtidig så er det mange som skiller seg. Vil tro sjansen for å møte en mann som ikke vil ha barn bør være stor. 

Har sett den, ja - men jeg ser for meg slike "høy-på-pæra-mannfolk" der inne, så jeg tror kanskje ikke det er noe for meg :P Har litt trøbbel med de som tror de er så mye bedre enn alle andre... men mulig jeg er litt fordomsfull her :P

Samme her - jeg får kramper hver gang jeg ser reklame for den siden der. :) Det finnes jo datingsider (utenlandske?) for vakre mennesker også - jeg lo godt da jeg så reklame for det ett eller annet sted. :) 

Annonse

Good news for meg at det fins single, voksne menn som ønsker barn! Selv om jeg ikke akkurat ble motivert til å satse på nettdating av å lese her!

AnonymBruker

Togli, få deg netlog. Der kan du møte hyggelige mannfolk ;)

Hvordan går man frem for å få netlog? Det kunne vært noe for en kamerat av meg som er på utkikk etter dame, hvis det er folk 50+ som bruker netlog?

Anonymous poster hash: 5eb01...b4d

AnonymBruker

Hahaha, fikk meg en god latter av case'ne dine! :)

Tror ellers menn (og kvinner) på nettet er omtrent så ulike som folk ellers, og at du har hatt uflaks. Men kan hende finnes det en del gjengangere, type casene dine. De mer interessante blir vel kanskje ikke så lenge ;).

Kan du eller andre anbefale en eller flere seriøse chat-sider som passer for 50+?

Annonse

stjernestøv

Hvordan går man frem for å få netlog? Det kunne vært noe for en kamerat av meg som er på utkikk etter dame, hvis det er folk 50+ som bruker netlog?

Du bare går inn på netlog og registrerer deg, veldig lett :)  Det er folk over 50 der og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...