Gå til innhold

Nettdating - noe så deprimerende :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Togli

27

• AnonymBruker

13

• Maglor

7

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Har funnet flere vidunerlige kvinner gjennom nettdating. Det lønner seg å være høflig og åpenhjertig.

Men hvorfor er du fortsatt singel da? (hvis du er det?) :P   Det er helt sikkert mange flotte menn på datingsider, men jeg har inntrykk av at endel av dem bare er ute etter kortvarig spenning. Foreløpig har jeg ikke latt meg lure - heldigvis ;)

Hjelpes, Togli! Det var litt av noen svar du fikk.

Jeg må fortelle deg om en henvendelse jeg fikk også. Det var første kontakt fra en mann som hadde sett min (seriøse) profil, han skrev: "Er det for tidlig om jeg inviterer deg med på helgetur med danskebåten til helgen?" (ikke noe om seg selv ellers altså).

Jeg har inntrykk av at mange menn som skriver der, ikke leser profilene i det hele tatt, bare sender et standardsvar til mange, så lenge de er innenfor riktig kjønn og alderskategori....

Men hvorfor er du fortsatt singel da? (hvis du er det?) Det er helt sikkert mange flotte menn på datingsider, men jeg har inntrykk av at endel av dem bare er ute etter kortvarig spenning. Foreløpig har jeg ikke latt meg lure - heldigvis ;)

Det er komplisert for øyeblikket ;)

Men jeg har hatt flere langvarige forhold med damer jeg har truffet over nettet.

Ellers er nettdating som fisking.. kast tilbake de uspiselige og hal inn de velsmakende hehe.

Er du for kresen må du kanskje gå sulten til sengs :D

Endret av Maglor

Annonse

Hjelpes, Togli! Det var litt av noen svar du fikk.

Jeg må fortelle deg om en henvendelse jeg fikk også. Det var første kontakt fra en mann som hadde sett min (seriøse) profil, han skrev: "Er det for tidlig om jeg inviterer deg med på helgetur med danskebåten til helgen?" (ikke noe om seg selv ellers altså).

Jeg har inntrykk av at mange menn som skriver der, ikke leser profilene i det hele tatt, bare sender et standardsvar til mange, så lenge de er innenfor riktig kjønn og alderskategori....

Evt driter de i hvem det er, bare det er ei dame :P

Det er komplisert for øyeblikket ;)

Men jeg har hatt flere langvarige forhold med damer jeg har truffet over nettet.

Ellers er nettdating som fisking.. kast tilbake de uspiselige og hal inn de velsmakende hehe.

Fatter ikke hvordan du finner dem... Evt er jeg utrolig kresen :P

GodHatesUsAll

Fatter ikke hvordan du finner dem... Evt er jeg utrolig kresen :P

Det er enklere for menn. Selv om det tilsynelatende er hundre mann per kvinne på sånne steder, er det så mange menn av typen du fant over (og helt sikkert mye verre), at de med et fnugg av normale antenner vil skille deg positivt ut.

Er du i tillegg halvveis skrivefør ligger du ganske pent an. 

Risiker litt, våg å snakke med uperfekte over webcam f.eks.

Hadde du gidda å date ei dame som hadde på vikingehjelm på profilbildet sitt? Evt ei med ølmage som poserte foran Hondaen sin? Eller ei som poserte med tunga på snei i munnviken, og med hodet på skakke (mulig det gjør seg bedre på damer enn på menn..), evt ei som poserte i bar overkropp på profilbildet? Jeg nekter!! Noen ganger ler jeg så jeg griner over de trasige profilbildene :)))

Det er enklere for menn. Selv om det tilsynelatende er hundre mann per kvinne på sånne steder, er det så mange menn av typen du fant over (og helt sikkert mye verre), at de med et fnugg av normale antenner vil skille deg positivt ut.

Er du i tillegg halvveis skrivefør ligger du ganske pent an. 

Jeje, tror du har rett :P De få interessante jeg har prata med bor for langt unna, men de finnes altså ;)

Annonse

Hadde du gidda å date ei dame som hadde på vikingehjelm på profilbildet sitt? Evt ei med ølmage som poserte foran Hondaen sin? Eller ei som poserte med tunga på snei i munnviken, og med hodet på skakke (mulig det gjør seg bedre på damer enn på menn..), evt ei som poserte i bar overkropp på profilbildet? Jeg nekter!! Noen ganger ler jeg så jeg griner over de trasige profilbildene :)))

Høres ut som ex`ene til Jokke i Pondus :D

Jeje, tror du har rett :P De få interessante jeg har prata med bor for langt unna, men de finnes altså ;)

Har dratt langt for å treffe noen jeg.. kan absolutt være verdt det.

Synes ikke du bør la en vikinghjelm skremme deg. Jeg går ofte med det selv, og det er sjelden jeg får annet enn positive tilbakemeldinger. 

Det er de BLONDE damene som gir positive tilbakemeldinger skjønner jeg :P   Vikinger er skumle :(

Høres ut som ex`ene til Jokke i Pondus :D

Har dratt langt for å treffe noen jeg.. kan absolutt være verdt det.

Joda, men har han barn så kan han ikke flytte på seg (jo, noen vil flytte fra barna fordi de får seg dame, men en sånn mann ville jeg ikke hatt... sier endel om verdisynet hans ;)). Jeg har også barn og kan ikke flytte på meg. Generelt sett kunne jeg sikkert bodd hvor som helst, men har man barn så kommer de uansett først :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...