AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Er det vanskelig for de med fibromyalgi å gå ned i vekt? Jeg er under utredning for fibromyalgi og har de siste 3 mnd gått inn for å slanke meg. Har trenet mye mer enn før og spist mindre gotteri,ris,brød og potet og har bare gått ned 2 kilo på de 3 månedene. Anonymous poster hash: a4bb2...47f Anonymous poster hash: a4bb2...47f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Er det vanskelig for de med fibromyalgi å gå ned i vekt? Jeg er under utredning for fibromyalgi og har de siste 3 mnd gått inn for å slanke meg. Har trenet mye mer enn før og spist mindre gotteri,ris,brød og potet og har bare gått ned 2 kilo på de 3 månedene. Anonymous poster hash: a4bb2...47f Anonymous poster hash: a4bb2...47f Vet ikke. Får du i deg nok kalorier? Får du for lite kalorier, ettes forbrenningen ned. Viktig med riktig mat både før og etter trening. Det er viktig å spise regelmessig. Husk at du trenger flere kalorier når du trener enn når du ikke trener Anonymous poster hash: 6822f...baa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Er det vanskelig for de med fibromyalgi å gå ned i vekt? Jeg er under utredning for fibromyalgi og har de siste 3 mnd gått inn for å slanke meg. Har trenet mye mer enn før og spist mindre gotteri,ris,brød og potet og har bare gått ned 2 kilo på de 3 månedene. Anonymous poster hash: a4bb2...47f Anonymous poster hash: a4bb2...47f Husk også at muskler veier mer enn fett. Mange opplever at vekten står stille eller at vekten til og med går opp etter at de har begynt å trene, men at de blir slankere (fett blir borte og de får mer musklelmasse) Ikke se så mye på vekten Gled deg over å kunne trene og komme i bedre form. Resultatene vil du nok se etterhvert, på flere måter. Lykke til videre! Om riktig ernæring ved trening, se tråd om ernæring ved trening i forum for vektmestring Anonymous poster hash: 6822f...baa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Tråden med råd om ernæring ved trening som jeg tenkte på: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/391840-hva-er-best-%C3%A5-spise-etter-trening/#entry3471728 Anonymous poster hash: 6822f...baa 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Det er ingen sammenheng mellom fibromyalgi og vansker med å gå ned i vekt... jeg tror heller du må se på kosthold/slankesvarene du har fått av de andre her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.