AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Er det noen som er gode på drømmetydning her? Jeg har en drøm som går igjen: Jeg møter en fremmed, som begynner å kysse meg og som kanskje inviterer meg hjem. Jeg er åpen om at jeg har en kjæreste, og liker ikke at vedkommende kysser meg, noe jeg sier ifra om. Da sier vedkommende at det ikke er så farlig at jeg har kjæreste og at det er vanlig å kysse med fremmede selv om man har kjæreste. Jeg er ikke enig med ham, men kysser likevel motvillig. Det hender også at jeg blir med denne fremmede fyren hjem, men det har aldri skjedd noe mer (altså ikke sex). Så får jeg fryktelig dårlig samvittighet overfor kjæresten min og skulle gjerne ha hatt alt ugjort, ettersom jeg ikke likte fyren. Noen som har noen idé om hva dette kan bety? Anonymous poster hash: a9288...cb2 Anonymous poster hash: a9288...cb2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mai 2013 Skrevet 13. mai 2013 Jeg tror det betyr at du er trofast og til å stole på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.