stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 En mann skrev til meg på nelog, når han så mitt bilde visste han at det var kjærlighet mellom oss. LOVE med store bokstaver, han er soldat i kabul og kona døde for noen år siden. Han skrev mye og ganske detaljert. Lurer på om jeg leste noe her inne en gang om noe sånt, er det ikke bare tull? Jeg er ikke på jakt etter LOVE 0 Siter
frosken Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 En mann skrev til meg på nelog, når han så mitt bilde visste han at det var kjærlighet mellom oss. LOVE med store bokstaver, han er soldat i kabul og kona døde for noen år siden. Han skrev mye og ganske detaljert. Lurer på om jeg leste noe her inne en gang om noe sånt, er det ikke bare tull? Jeg er ikke på jakt etter LOVE Hva er det egentlig du lurer på her? Er du i tvil om at det er sannsynlig at folk kan lure deg med slike historier? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Hva er det egentlig du lurer på her? Er du i tvil om at det er sannsynlig at folk kan lure deg med slike historier? Jeg lurer på om det er noe tull, for jeg mener å ha lest noe om slike ting her inne før. At det bare var tull, at han egentlig hadde en kone. Hvordan det? 0 Siter
frosken Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Det er ingen her inne som med sikkerhet kan si om akkurat den mannen lyver eller ikke, men sannsynligheten er stor. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Det er ingen her inne som med sikkerhet kan si om akkurat den mannen lyver eller ikke, men sannsynligheten er stor. Ok. Bare husker jeg leste om noen her som hadde fått kontakt med en soldat, men husker ikke hvem det var. Hun skrev endel om det. Men det var vel dumt av meg å spør om sånt her da, beklager 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Ps: Bare slett dette admin hvis det ikke passer her, alt jeg holder på med her er jo galt for tiden. Dere låser tråder og sletter, får heller ta en dol pause.... 0 Siter
Togli Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Uansett om det er tull eller ikke, så IKKE svar! 0 Siter
frosken Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Ok. Bare husker jeg leste om noen her som hadde fått kontakt med en soldat, men husker ikke hvem det var. Hun skrev endel om det. Men det var vel dumt av meg å spør om sånt her da, beklager Poenget mitt er bare at jeg mener du er glup nok til selv å innse at du her risikerer å bli lurt. Hvorvidt andre har blitt eller ikke blitt lurt, er ikke egentlig noe argument for hvorvidt du skal eller ikke skal stole på han som skriver til deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Poenget mitt er bare at jeg mener du er glup nok til selv å innse at du her risikerer å bli lurt. Hvorvidt andre har blitt eller ikke blitt lurt, er ikke egentlig noe argument for hvorvidt du skal eller ikke skal stole på han som skriver til deg. Vet jeg er glup nok til å skjønne det selv Det var andres erfaring jeg var ute etter.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Uansett om det er tull eller ikke, så IKKE svar! Har ikke tenkt å svare, og tenk det forstod jeg helt på egenhånd. Er ikke dum heller 0 Siter
Togli Skrevet 16. mai 2013 Skrevet 16. mai 2013 Har ikke tenkt å svare, og tenk det forstod jeg helt på egenhånd. Er ikke dum heller Hvem sa du var dum? Det er helt sikkert noen som fristes til å svare, og her inne kjenner man ikke hverandre så godt at man vet om den eller den kunne svart på et slikt brev Bare godt ment altså 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Skrevet 16. mai 2013 Hvem sa du var dum? Det er helt sikkert noen som fristes til å svare, og her inne kjenner man ikke hverandre så godt at man vet om den eller den kunne svart på et slikt brev Bare godt ment altså Ok, takk Fikk bare inntrykk av det, og en viss type her inne tror nok jeg er det. Hadde vært litt spennende å svare og, men kan jo ikke holde på på dem måten heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.