Gjest Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Mange fine tips og gode råd å finne i denne tråden 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Mange fine tips og gode råd å finne i denne tråden Ja, dette er en tråd som lagres på favoritter hos meg Anonymous poster hash: ec7be...d0c 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Takk! Luer oppå bambuspinnene? Hvordan får du marihønene til å holde seg i området når du først har flyttet dem fra et sted og til hagen din? Anonymous poster hash: ec7be...d0c Hei! Nei bare legg luene på bakken :-) Jeg har aldri gjort det, men vet andre har. Slenger ut med hule bambuspinner jeg. Marihønene mine drar særlig til naboen :-) for har så mye lus :-) Jeg vurderer derfor å bestiile et parti fra nettet, om det blir klaff kan du få vite hvor fra :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 Hei! Nei bare legg luene på bakken :-) Jeg har aldri gjort det, men vet andre har. Slenger ut med hule bambuspinner jeg. Marihønene mine drar særlig til naboen :-) for har så mye lus :-) Jeg vurderer derfor å bestiile et parti fra nettet, om det blir klaff kan du få vite hvor fra :-) Takk! Jeg setter pris på å få vite om hvordan det fungerer med nett-marihønene, og om du kan anbefale en forhandler hvis du blir fornøyd. Tusen takk for mange gode råd, og marihøner er jo koselige også Anonymous poster hash: ec7be...d0c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.