AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 er jeg forkjølet? Snyter meg hele tiden,hoster og harker og har mistet all lukt og smaksans. Smaker absolutt ingenting! Frustrerende, hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 6f27f...0a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 er jeg forkjølet? Snyter meg hele tiden,hoster og harker og har mistet all lukt og smaksans. Smaker absolutt ingenting! Frustrerende, hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 6f27f...0a3 Tar tiden til hjelp. Og unngå store anstrengelser (noe som bare vil forlenge sykdommen) Holde deg varm og tørr (slik at du ikke fryser). Drikk nok væske og få i deg mat Noen gode halstabletter og honning kan hjelpe Stell pent med deg selv God bedring! *Klem* Anonymous poster hash: 42698...c2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 er jeg forkjølet? Snyter meg hele tiden,hoster og harker og har mistet all lukt og smaksans. Smaker absolutt ingenting! Frustrerende, hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 6f27f...0a3 Man mister ikke smak og luktesans ved allergi? I såfall er det sannsynligvis forkjølelse eller lignende du har fått. Ofte ved andre forkjølelseslignende symptomer (slim i luftveier, snørr, hoste) kan det være pollenallergi feks Anonymous poster hash: 42698...c2a 0 Siter
dessi25 Skrevet 19. mai 2013 Skrevet 19. mai 2013 tusen takk for svar! Får bare smøre meg med tålmodighet i mens. Men er en stor prøvelse og ikke ha noe smak i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.