Gå til innhold

Opptøyene i Sverige fortsetter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

12

• Nord og ned

12

• AnonymBruker

10

• ARK/ml

5

Mest aktive i denne tråden

Da integreringspolitikken har feilet så totalt er det galskap å fortsette dagens innvandringspolitikk.

Det er faktisk ikke alle vaskekte nordmenn/svensker som har ønsket, eller ønsker, innvandring.  Dette får dere ta på deres egen kappe (det er nemlig dere som har villet ha det slik).

Anonymous poster hash: 75b1a...9bc

Det beste hadde sannsynligvis vært om mennesker slapp å utvandre fra sine egne hjemland, men sånn er dessverre ikke verden - og det er også vårt ansvar å bidra. Du har en meget enkel innstilling til problemet, og når man tenker så snevert så er det vanskelig å fortsette diskusjonen fordi man uansett ikke vil bli forstått.

Nord og ned

De er vel trolig like mye/lite dypt religiøse kristne, som de fleste av de som gjør opprør i Sverige er dypt religiøse muslimer.

Vel, det hører vel med til sjeldenhetene at casuals står å roper på Jesu frelse mens de banker opp folk. Du bør følge litt mer med i mediabildet.

Endret av Nord og ned
GodHatesUsAll

Tar du passifisten og ikke-voldsmenesket Gandhi til inntekt for voldelige krekene i Sverige?

Det er mulig det er engelsken din det skårter på, men jeg gjetter på evnen til å resonnere.

1. Jeg mister ikke troen på menneskeheten pga sånne som dere. Dere er dråpene.

2. Jeg mister ikke troen på menneskeheten pga ungene (de fleste er ned til 12-13 år gamle, i følge politiet) som lager faen i Sverige nå. De er dråpene.

3. Jeg mister ikke troen på menneskehten pga rasistene ungene, om det er sant eller ikke sant, sier de agerer mot.

Rasistene er dråpene i et stort hav av skikkelig folk, her skikkelig folk uansett hvilken religion de bekjenner seg til eller hvilken rase de måtte ha.

Det er mulig det er engelsken din det skårter på, men jeg gjetter på evnen til å resonnere.

1. Jeg mister ikke troen på menneskeheten pga sånne som dere. Dere er dråpene.

2. Jeg mister ikke troen på menneskeheten pga ungene (de fleste er ned til 12-13 år gamle, i følge politiet) som lager faen i Sverige nå. De er dråpene.

3. Jeg mister ikke troen på menneskehten pga rasistene ungene, om det er sant eller ikke sant, sier de agerer mot.

Rasistene er dråpene i et stort hav av skikkelig folk, her skikkelig folk uansett hvilken religion de bekjenner seg til eller hvilken rase de måtte ha.

Meget godt skrevet!

Nord og ned

Generelt sett: Barn som vokser opp med en følelse av å ikke bli sett på som fullverdige medlemmer av samfunnet, vil som regel også slite med å få motivasjon til skolegang etc. Istedet blir det arbeidsløshet som følge av manglende skolegang, og arbeidsgivere som ikke ønsker å ansette Ali, men ansetter Ola istedet. Integreringen går som følge av dette dårlig og vi har en ond sirkel.

Kanskje heller stanse opp og høre på  de som vet hvem denne pøbelen er uttale seg, femfor å la fantasien og hobbysosionomem i deg ta helt overhånd? http://youtu.be/Y6F8qdY10vE

Aftonbladet krimreporter Linda Hjertén intervjuar i klippet ovan några ungdomar i Husby om upploppen. Det framgår här tydligt att de bortförklaringar som organisationer som Megafonen och företrädare för politiska partier framfört inte håller. Här får vi av invandrarungdomarma själva veta att det handlar om kriminella och arbetsskygga individer som ställer till med kaos för att “få lite action” som skyller på polisen och på samhället men aldrig ser sig själva i spegeln och tar eget ansvar för sina handlingar.

Endret av Nord og ned

Annonse

Nord og ned

Jaja, og det flotte havet (skjendet av de få skitne rasistiske dråpene) du sitter og ser ut over er vel disse meningsfellene dine antagelig: http://youtu.be/qHyY-ou28r8

De har til forveksling din svinske retorikk mot annerledes tenkende, med stort sertt null debatt og bare skjellsord og vold.

Det er jo forøvrig bare reindyrket løgn og fanteri at politiet i Sverige har sagt at flertallet bare er 12-13 år. Og hvis så skulle være ville jo rubbel og bit av det påståtte utenforskapet i yrkeslivet fordunste vekk som argument for oppførselen.

Endret av Nord og ned

Det beste hadde sannsynligvis vært om mennesker slapp å utvandre fra sine egne hjemland, men sånn er dessverre ikke verden - og det er også vårt ansvar å bidra. Du har en meget enkel innstilling til problemet, og når man tenker så snevert så er det vanskelig å fortsette diskusjonen fordi man uansett ikke vil bli forstått.

Dette er en meget prakmatisk og fornuftig innstilling til problemet.

AnonymBruker

Så vi som er imot storinnvandring av muslimer er ikke ordentlige mennesker? God hates us all? Er vi undermennesker?.....

Ser du ikke hvordan du argumenterer? Ser du ikke att antifascistisk aksjon og andre venstreekstreme sine utsagn er helt lik høyreekstreme sine utsagn, bare att her har "rasistene" tatt plassen til fremmedkulturelle?

Totalitærisme er det slike som deg representerer...

Man blir matt, verste er att dere tror dere med deres blinde hat deles av store deler av befolkningen. Du har tydeligvis ikke mange venner med bena på jorden... Folk flest er veldig bekymret over islams inntog. Og den ynnskyldningstaktikken og bortforklaringen av alt det de stakkars "islamistene" driver med den er farlig.

Stort sett så er ikke folk rasister, men stort sett er folk skeptiske til islamisering, det er ikke noen få undermennesker som er skeptiske, men folk flest..

Her kunne jeg fortsatt i det brede og det lange, men det blir å kaste perler for.. vel, har man ikke noe pent å si så la vær..

Anonymous poster hash: 26396...409

Så vi som er imot storinnvandring av muslimer er ikke ordentlige mennesker? God hates us all? Er vi undermennesker?.....

Ser du ikke hvordan du argumenterer? Ser du ikke att antifascistisk aksjon og andre venstreekstreme sine utsagn er helt lik høyreekstreme sine utsagn, bare att her har "rasistene" tatt plassen til fremmedkulturelle?

Man blir matt, verste er att dere tror dere med deres blinde hat deles av store deler av befolkningen. Du har tydeligvis ikke mange venner med bena på jorden... Folk flest er veldig bekymret over islams inntog. Og den ynnskyldningstaktikken og bortforklaringen av alt det de stakkars "islamistene" driver med den er farlig.

Stort sett så er ikke folk rasister, men stort sett er folk skeptiske til islamisering, det er ikke noen få undermennesker som er skeptiske, men folk flest..

Her kunne jeg fortsatt i det brede og det lange, men det blir å kaste perler for.. vel, har man ikke noe pent å si så la vær..

Hvordan presterte du å få det ut av noe av det GHUA skrev?

Og hvilke "islamisering" er det du snakker om? At noen folk tilber Abrahams gud på fredager fremfor søndager?

Eller, for å si det som Siv Jensen:

«Jeg frykter ikke på noen måte at landet skal overtas av muslimer»

I klartekst!

Nord og ned

Veldig bra. Denne venstrefacistens glødende hat mot andre mennesker kan få det til å gå kaldt nedover ryggen. Omtale andre folk som brune flekker på det perfekte bildet sitt, sier jo sitt.

Gandhi ville snudd seg i grava..

Endret av Nord og ned

Annonse

GodHatesUsAll

Jeg antar det er denne du henger deg opp i:

Alternativ 1. Du leser noe annet enn det jeg har skrevet. Det ser ut til å være noe som går her inne.

Alternativ 2. Du leser meg riktig, men er ikke en av dem jeg omtaler som "skikkelige folk". De jeg her omtaler som skikkelig folk er blant annet det flertallet som ikke er rasister.  Ergo forsøker du å fortelle meg at du er rasist? 

Jeg vet ikke.

Men det jeg vet er at verken jeg eller noen andre har argumentert for noe "storinnrykk" av muslimer.

Vi har derimot talt mot dette ensidig negative gnålet mot enhver ikke-vestlig innvandrer. Denne hatretorikken er farlig. Like farlig som hatretorikken til Arfan Bahti og hans gjeng med tapere.

Samme ulla på begge sider, for øvrig.

Det er siste gang jeg svarer et anonymt nick, så vil du ha svar fra meg skriver du som voksne folk. Vi pleier ikke å maskere maskene våre.

Er virkelig det du skriver så pinlig at ikke engang ditt vanlige anonyme nick er nok?

Nord og ned

Vi har derimot talt mot dette ensidig negative gnålet mot enhver ikke-vestlig innvandrer. Denne hatretorikken er farlig. Like farlig som hatretorikken til Arfan Bahti og hans gjeng med tapere.

Kan du finne et eneste eksempel på et slik innlegg på DOL, som forespråker hat mot alle ikke-vestlige innvandrere?

Eller kan vi konkludere at det går som det gikk i 17-mai tråden, at du ikke finner det minste fnugg av de horrible tingene du påstod at det blir postet her daglig.

Endret av Nord og ned

Jaja, og det flotte havet (skjendet av de få skitne rasistiske dråpene) du sitter og ser ut over er vel disse meningsfellene dine antagelig: http://youtu.be/qHyY-ou28r8

De har til forveksling din svinske retorikk mot annerledes tenkende, med stort sertt null debatt og bare skjellsord og vold.

Nå venter vi spent på at Selveste Sør skal definere denne gjengen med pøbler som "høyreekstreme".

Nord og ned

Nå venter vi spent på at Selveste Sør skal definere denne gjengen med pøbler som "høyreekstreme".

Det kommer nå som du har svart i form av en link til det berømmelige politiske landskapskartet, hentet fra en skrulling på Wikipedia og brukt som sannhetsbevis.

AnonymBruker

Jeg antar det er denne du henger deg opp i:

Alternativ 1. Du leser noe annet enn det jeg har skrevet. Det ser ut til å være noe som går her inne.

Alternativ 2. Du leser meg riktig, men er ikke en av dem jeg omtaler som "skikkelige folk". De jeg her omtaler som skikkelig folk er blant annet det flertallet som ikke er rasister.  Ergo forsøker du å fortelle meg at du er rasist? 

Jeg vet ikke.

Men det jeg vet er at verken jeg eller noen andre har argumentert for noe "storinnrykk" av muslimer.

Samme ulla på begge sider, for øvrig.

Det er siste gang jeg svarer et anonymt nick, så vil du ha svar fra meg skriver du som voksne folk. Vi pleier ikke å maskere maskene våre.

Er virkelig det du skriver så pinlig at ikke engang ditt vanlige anonyme nick er nok?

Hehe, du taper diskusjonen, så da prøver du å ta meg på at jeg er anonym.. Vel vel, se om du klarer å holde kjeft da?

AnonymBruker

Sånn går det dessverre når man ser på innvandrere som annenrangs mennesker :/

Generelt sett: Barn som vokser opp med en følelse av å ikke bli sett på som fullverdige medlemmer av samfunnet, vil som regel også slite med å få motivasjon til skolegang etc. Istedet blir det arbeidsløshet som følge av manglende skolegang, og arbeidsgivere som ikke ønsker å ansette Ali, men ansetter Ola istedet. Integreringen går som følge av dette dårlig og vi har en ond sirkel.

Javel, det er altså "samfunnet" som egentlig har skylden. Det samme samfunnet som også er skyldig i Breiviks ugjerninger?

Anonymous poster hash: a8a23...bd8

Javel, det er altså "samfunnet" som egentlig har skylden. Det samme samfunnet som også er skyldig i Breiviks ugjerninger?

Anonymous poster hash: a8a23...bd8

Har Breivik noensinne blitt diskriminert og nektet jobb på grunn av hudfargen sin?

Tvert i mot, som hvit protestantisk kristen heterofil mann, så er det vanskelig å tenke ut hvordan han kunne blitt mer fordelaktig behandlet av samfunnet frem til terrorangrepet hans.

Endret av Sør

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...