AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Trenger å veksle noen penger til danske kroner,. Hvor kan jeg gjøre det? Posten?? Bor i Kristiansand.. Takknemlig for tips.. Anonymous poster hash: 6a09c...162 Anonymous poster hash: 6a09c...162 0 Siter
laban Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Trenger å veksle noen penger til danske kroner,. Hvor kan jeg gjøre det? Posten?? Bor i Kristiansand.. Takknemlig for tips.. Anonymous poster hash: 6a09c...162 I noen (få) minibanker kan man velge danske kr, svenske kr eller euro. Men jeg vet ikke hvor de evt. befinner seg i Kristiansand. Både store postkontorer og de bankfilialene som har penger (noen banker er jo blitt helt kontantløse), har liggende en god del av disse tre valutaene. Jeg vet ikke om Post i butikk har det. Gå et sted du har konto, da blir det minst gebyr. Er det et stort beløp, er det lurt å ringe filialen dagen før, så kan de evt. bestille det. 0 Siter
GodHatesUsAll Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 (endret) Hvis dere har Forex hos dere gjør de det. De fleste banker har sannsynligvis også dansk valuta. Men hvis du skal til Danmark bør du vente til du kommer til Danmark. Ofte tar bankene i Norge seg godt betalt, og kursen er ofte ræva. Jeg vet ikke hvordan det er med dansk valuta, men sånn er det i hvert fall med valutaene i veldig mange andre land, så det vanlige rådet er at du heller bruker kortet ditt i landet du skal feriere i. Hvis du ikke skal til Danmark kan du selvsagt se bort fra alt jeg skrev bortsett fra mine to første setninger. Endret 22. mai 2013 av GodHatesUsAll 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.